Dan kun je hem in ieder geval naar je werk DUWEN!Ik heb meer last van dichtgevroren deuren.
Terwijl alles is ingespoten.
Ook leuk, is als je alfa NIET op de handrem staat en deze toch zit vastgevroren.
Dan kun je hem in ieder geval naar je werk DUWEN!Ik heb meer last van dichtgevroren deuren.
Terwijl alles is ingespoten.
Ook leuk, is als je alfa NIET op de handrem staat en deze toch zit vastgevroren.
Maar een normaal mens krijgt dat toch niet voor elkaar, zn Alfa bovenop zn handdrem zetten? Of demonteer je dan eerst je handrem, leg je die op de parkeerplaats en zet je daar je Alfa bovenop?Daarom de Alfa in de versnelling zetten en NIET op de handrem.
Niet voor elkaar maar LANGS elkaar praten we hier, hoe krijg je dat dan voor elkaar?
En die vorst dan? Wat heeft Bea met mijn handrem te maken?Niet voor elkaar maar LANGS elkaar praten we hier
Grasjap!
Klopt, ook al bezig geweest. En omdat het vroor was het plastic van de handgreep binnen weinig flexibel. Het was dus buigen of barsten. Het laatste dustsja, voor de 33 rijders, het deurpaneel eraf halen en inspuiten
de as met dat witte kunstof ding (die je deur dichtgeklemd houdt) draaid wel, maar de haak met het beruchte veertje zit vastgevroren.
vastplakkende deuren: eerst duwen op de deur dan breek je de bevroren verbinding!
Het gaat weer viezen !!!
Nou ja, in het zuiden dan toch...