dan klopt het dat het niet dezelfde is, want blond heb ik zeker niet gezien... wel kaalNeuh was een andere: de "mijne" was wit-achtig met blond
dan klopt het dat het niet dezelfde is, want blond heb ik zeker niet gezien... wel kaalNeuh was een andere: de "mijne" was wit-achtig met blond
Dat moet haast die van mij zijn geweest Wanneer gespot?Een nieuwe donkerblauwe Giulietta met kenteken - N..- op de trambrug in Delft Mooie auto!
Zal gister rond kwart over 5 half 6 zijn geweest. Denk ik. Ik verwachtte al dat jij het was . Ziet er goed uit!Dat moet haast die van mij zijn geweest Wanneer gespot?Een nieuwe donkerblauwe Giulietta met kenteken - N..- op de trambrug in Delft Mooie auto!
Dan moet er nog eentje zijn Die van mij stond toen nog op een parkeerterrein in Capelle.Zal gister rond kwart over 5 half 6 zijn geweest. Denk ik. Ik verwachtte al dat jij het was . Ziet er goed uit!Dat moet haast die van mij zijn geweest Wanneer gespot?Een nieuwe donkerblauwe Giulietta met kenteken - N..- op de trambrug in Delft Mooie auto!
Twee zwaktepunten, eerst en vooral het geluid dat meer weg heeft van een stofzuiger dan een motor, ten tweede de motor die gewoon nooit sportief aanvoelt (wel krachtig) en al in zijn digitale begrenzer gaat bij 5800 à 5900 toeren, nochtans stopt de rode lijn op de teller pas bij 6500 (zelfde kwaal als de MiTo QV trouwens).
Die staat er lekker dik bij zo (wat valt er eigenlijk aan tegen?)