Dank u GTV Boy.,daar is over nagedacht..
Mooi stukje motortuning...
Dank u GTV Boy.,daar is over nagedacht..
Mooi stukje motortuning...
Nou, laat ons eens meegenieten dan...............geluidsfragment.Heb hem net gestart en...........................................hij doet het.
Waanzinnig geluid en pakt razendsnel op.
Ik zal vrijdag de video meenemen naar de rollenbank.Nou, laat ons eens meegenieten dan...............geluidsfragment.Heb hem net gestart en...........................................hij doet het.
Waanzinnig geluid en pakt razendsnel op.
Ha Ha de turbo ligt al klaarLaten we het wel leuk houden
Juist hebben we gedaan, extra ringetje er bij.1:59
Forza, je kunt ook de oliepomp modificeren om meer druk te geven.
Enkel rondseltje binnenin de oliepomp monteren, waar dat balletje en veertje zit !
Ik zal vast te simpel denken maar, als je een ringetje plaats verklein je dan de diameter waardoor de druk toeneemt?Juist hebben we gedaan, extra ringetje er bij.1:59
Enkel rondseltje binnenin de oliepomp monteren, waar dat balletje en veertje zit !
op deze manier geef je toch meer voorspanning aan de pomp dus wordt de druk hoger??? en dat is toch goed?Ik zal vast te simpel denken maar, als je een ringetje plaats verklein je dan de diameter waardoor de druk toeneemt?Juist hebben we gedaan, extra ringetje er bij.1:59
Dan neemt toch ook de hoeveelheid olie die je doorpompt af?
Ik heb geen idee wat er precies veranderd wordt in die pomp en met welke effecten..... laten we samen vol spanning afwachten op het antwoord van Forza33op deze manier geef je toch meer voorspanning aan de pomp dus wordt de druk hoger??? en dat is toch goed?