En...Vandaag een sollicitatie gesprek gehad,morgen hoor ik de uitslag
En...Vandaag een sollicitatie gesprek gehad,morgen hoor ik de uitslag
Bekend gevoel!Ik ben sinds 1 oktober werkloos en heb me nog niet verveeld...
Afgelopen dinsdag een 2e gesprek gehad bij een bedrijf in Enschede, aankomende dinsdag nog een gesprek zodat ze hun keuze kunnen maken. Woensdag maar liefst 3 solliciatie gesprekken afgewerkt... We zullen zien wanneer er weer gewerkt moet worden
Dat ligt er maar net aan in wat voor branche je werk zoekt,ik zit/zat in de bouw en de verwachting is dat het na 2015 in de bouw pas weer wat beter zal gaan.
Bekend gevoel!
Genoeg vacatures om lekker selectief te zijn...en evengoed 2 of 3 sollicitaties per week. De crisis loopt op z'n eind, lijkt wel...
Ha, jij ook? Da's balen voor je, die 5.000.000,- gaan mee naar Nijmegen......En nog even een inschrijving geactiveerd
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Geachte meneer of mevrouw Mandjes,
Hartelijk dank voor het activeren van uw code. U maakt nu kans op een studioplaats in Postcode Loterij Miljoenenjacht. Bent u één van de gelukkigen, dan nemen we voor 1 december 2010 contact met u op.
Nog meer kans maken op € 5.000.000,-?
Ook thuis kunt u kans maken op de hoofdprijs van € 5.000.000,-. Kies uw gelukskoffer!
Met vriendelijke groet,
Winston Gerschtanowitz
Nationale Postcode Loterij
------------------------------------------------------------------------------------------------
Niet geschoten is altijd mis, toch?
Nee, zo werkt dat niet.Ben zo vrij geweest om je onderschrift dan maar alvast aan te passen![]()
Patrick.