Die is mijn opa kwijtgeraakt een jaar of 70 terug... Daarom heeft hij ook nooit een Duitse auto gekocht.
Lucky you, de mijne alleen een fiets...
Grtz,fRank
Die is mijn opa kwijtgeraakt een jaar of 70 terug... Daarom heeft hij ook nooit een Duitse auto gekocht.
Lucky you, de mijne alleen een fiets...
Grtz,fRank
Dat was ook mijn idee.Dat model C kadett is ook niet dik gezaaid meer. Kan me niet herinneren wanneer ik er voor het laatst een live heb gezien.
Ziet er trouwens netjes uit op de foto's. Goede voortekenen voor de brievenbus!
Gr,
DJ
crap je hebt gelijk, hersteld! (als het goed is)die foto's zie je alleen zelf. Moet je kunnen inloggen op je ziggo account.
Man ,je hebt een gouden vrouw dat ze je van die opel hobby afgehaald heeft!crap je hebt gelijk, hersteld! (als het goed is)die foto's zie je alleen zelf. Moet je kunnen inloggen op je ziggo account.
Het is trouwens een city die van jou toch? Onder mijn B-kadettje had ik een achteras van een city geschroefd, werd ie iets breder van. Ik haalde altijd de 1.2 blokjes uit de E-kadetten (iets sneller door grotere kleppen en poorten) voorzien van een dubbel weber carburateurtje van een SR, Liep als de brandweer in de kadett, wel tot drie keer aan toe een blok opgeblazen.
De manta is nooit afgemaakt. Had de hele carrosserie gelast en strak gemaakt met smeertin. De plek van de versnellingsbak aangepast voor een B-manta 1.8 Gsi versnellingsbak zodat er een 16v gsi blok in kon. Leuk! 150 pk op 850 kilo Helaas kreeg ik toen een vriendin, mijn huidige vrouw die ver weg woonde, in Houten dus waar ik nu woon. Vrouwen zijn de pest voor mannen hobby's.
gelukkig zijn er ook dames die de uitzondering op de regel zijn (lucky me...!) .Vrouwen zijn de pest voor mannen hobby's.
Ehhhm... denk jij dat het haar kan schelen of ik nu al mijn tijd in een alfa of een opel stop? Ze vindt mijn 75 vierkant en niet lekker rijden... als ik mijn tijd in haar rover 45 stop is er overigens niets aan de hand,.Man ,je hebt een gouden vrouw dat ze je van die opel hobby afgehaald heeft!crap je hebt gelijk, hersteld! (als het goed is)die foto's zie je alleen zelf. Moet je kunnen inloggen op je ziggo account.
Het is trouwens een city die van jou toch? Onder mijn B-kadettje had ik een achteras van een city geschroefd, werd ie iets breder van. Ik haalde altijd de 1.2 blokjes uit de E-kadetten (iets sneller door grotere kleppen en poorten) voorzien van een dubbel weber carburateurtje van een SR, Liep als de brandweer in de kadett, wel tot drie keer aan toe een blok opgeblazen.
De manta is nooit afgemaakt. Had de hele carrosserie gelast en strak gemaakt met smeertin. De plek van de versnellingsbak aangepast voor een B-manta 1.8 Gsi versnellingsbak zodat er een 16v gsi blok in kon. Leuk! 150 pk op 850 kilo Helaas kreeg ik toen een vriendin, mijn huidige vrouw die ver weg woonde, in Houten dus waar ik nu woon. Vrouwen zijn de pest voor mannen hobby's.