valt deze ook onder de gadgets? hangt bij ons in het trapgat in ons vorige huis in de studeerkamer(zie avatar)
Zou deze foto eens aan mijn vrouw laten zien, ben echter bang dat dit niet lukt bij ons.valt deze ook onder de gadgets? hangt bij ons in het trapgat in ons vorige huis in de studeerkamer(zie avatar)
Doordat het trapgat te klein is, of doordat je vrouw dwars ligt?Zou deze foto eens aan mijn vrouw laten zien, ben echter bang dat dit niet lukt bij ons.valt deze ook onder de gadgets? hangt bij ons in het trapgat in ons vorige huis in de studeerkamer(zie avatar)
[img]plaatje[/img]
Dat had je me niet verteld, wanneer ben je getrouwd???Doordat het trapgat te klein is, of doordat je vrouw dwars ligt?Zou deze foto eens aan mijn vrouw laten zien, ben echter bang dat dit niet lukt bij ons.valt deze ook onder de gadgets? hangt bij ons in het trapgat in ons vorige huis in de studeerkamer(zie avatar)
[img]plaatje[/img]
Gelukkig heb ik dat dilema niet. Geen trap (appartement) en mijn vrouw ligt niet dwars, die trapt die zooi gewoon 't raam uit.
Hey, die heb ik ook!!! Gekregen van m'n ex-werkgever toen hij z'n Alfa garage moest voorzien van nieuw spul. Bij mij hangt ze in de tuin.Zo, eben dit topic weer naar boven halen.
Onlangs heb ik een leuke Alfa Plafonniere gekocht, leuk voor op zolder:
Diameter 118cm...
Bedankt voor het complimentMooi en mooie bakjes heb je ook