En toch ga ik liever lopend op teenslippers naar mijn werk dan met een jaguaroke eigenlijk hier niet gepast maar die stukjes jaguar die ik zie op de foto vindt ik ook erg mooi

En toch ga ik liever lopend op teenslippers naar mijn werk dan met een jaguaroke eigenlijk hier niet gepast maar die stukjes jaguar die ik zie op de foto vindt ik ook erg mooi
Geloof me een jaguar is als een schip op zee, er kan maar weinig op tegen het comfort van een Jag, de enigste andere auto die ik gereden heb (en dat zijn er veel uit het hogere segment) die daarbij in de buurt bij komt is een Rolls. Oke sportief is het zeker niet maar daarvoor heb ik de Italianen heEn toch ga ik liever lopend op teenslippers naar mijn werk dan met een jaguaroke eigenlijk hier niet gepast maar die stukjes jaguar die ik zie op de foto vindt ik ook erg mooi
Ja en ik ben nog lang niet klaar.Dat ziet er al een stuk beter uit zo Roy.
Gebruik je ook een polijstmachine?
Bekende locatie alleen nu wat voller Kees.Bekende locatie![]()
Leuke SW, ze knapt er mooi van op! Velgen voor de 164 al gevonden?
Nee ik begin daar altijd mee, wil eerst namelijk zien wat ik er al van kan maken als ik schoongemaakt en gepoetst heb.Leuke auto, leuk project, maar poetsen bewaar je toch voor het laatst? Je begint bij het eind.