ik had eerst "hansrump" omdat dat mijn voornaam en achternaam is. maar omdat ik het niet nodig vondt dat mijn klanten mijn alfa avonturen direct via google konden vinden heb ik dit geswitchd naar een algemener hans33sw. en 33sw is natuurlijk van mijn sw
nu ik gestopt ben met fotografie zou hansrump weer kunnen, maar dit is ook prima voor nu.
belangrijkst vindt ik dat je op een gegeven moment weet tegen wie je het hebt hier op het forum.
ik ben dan wel van het digitale tijdperk maar ik houdt helemaal niet van die anonimiteit en het verbergen achter je nickname.
daarom heb ik mijn voornaam behouden, zodat
als ik op een evenement ben mensen mij ook kennen of linken aan de surfwagon, andersom vindt ik het ook prettig om nou eens te weten wie giuliettaevo, whizzman, bert308, andretti etc nou echt zijn.
om even verder uit te wijden: ik vond het een bijzonder onprettige ervaring dat ik door meerdere hier beticht werd van het aftrappen van de SW en dat motorschade etc. allemaal eigen schuld dikke bult was.
toen was ik ook echt helemaal klaar met het forum en de leden die mij daarvan betichte. maar, niemand heeft het hier fout. het zijn slechts conclusies getrokken uit mijn posts die op eigen manier geïnterpreteerd worden. No offense aan eenieder dus. maar het was niet gebeurt als men mij gekend had.
het heeft me echter wel de lust ontnomen om nog ook maar iets zinnigs hier te posten, easy chat only