Goeie tip:
Toen mijn liefje zei dat ik toch alles al had, heb ik ooit eens geopperd dat een Geodore ratelset geen slecht idee zou zijn. Die kreeg ik voor mijn verjaardag destijds...(zou ze toch echt van mij houden?
)
Ik koop zo nu en dan wel eens een goedkope ratelset erbij voor in de loods en sta eigenlijk verbaasd dat het spul zich kranig weert...
Wanneer ik echt kracht moet zetten gebruik ik liever een dop van Geodore, heb ooit eens mijn duim gekneusd na een uitschieter op een vastzittend bevestigingspunt van de voorwielophanging, kan je beter een goede ringsleutel voor gebruiken, ik weet het!
De sleutels in mijn privémateriaalkist zijn van Elora en Gedore en Hazet, goed spul...
In de loods ligt er een radjetoe van allehanden sleutels - een bonte verzameling.
Schroefwerk hou ik ook liever privé, zo hoef ik niet door het lint als er iemand met een hamer op mijn dure schroevendraaier staat te slaan....
Zie wel eens op MP tweedehands sets van de luxe merken....
Snap on, heb ik niks mee! ik blijf dan om mij heen kijken naar de blotevrouwenposter
Dus: koop een set uit de aanbieding van de betere en grotere materialenzaak, spaar in de loop van je hobbyleven rustig een kwalitatieve set bijelkaar.
Ik heb liever dat ze mijn TV en of Laptop jatten dan mijn 2 materiaalkisten - daar is ook een deel van de inhoud erfenis van wijlen mijn oude heer!
Materiaal is misschien wel persoonlijk.
Zo en nu materiaal verzamelen voor zoonlief, hij is tenslotte al 3 jaar!