Ja klopt,alleen je nuttige bijdrages zijn blijven staan...ben trouwens iets van 1000 posts kwijt..?!?
Dan zouden volgens mij alleen z'n posts in dit topic blijven staanJa klopt,alleen je nuttige bijdrages zijn blijven staan...ben trouwens iets van 1000 posts kwijt..?!?
Grtz,fRank
Hoe kom jij dan aan 6K + posts ?!?Ja klopt,alleen je nuttige bijdrages zijn blijven staan...ben trouwens iets van 1000 posts kwijt..?!?
Serieus; meen dat dit komt omdat het forum voor een deel opgeschoond is.
Grtz,fRank
Mag ik deze datum in mijn agenda noteren?schijnbaar schrijf ik wel eens iets wat de moeite waard is?
Martin, jij ook de 25e?
Grtz,fRank
Grapjasschijnbaar schrijf ik wel eens iets wat de moeite waard is?
Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid wel.Martin, jij ook de 25e?
Grtz,fRank
Hij vreescht van wel... de arme man...@dom; breng je weer de mis(t)ery guest mee?
Hij vreescht van wel... de arme man...@dom; breng je weer de mis(t)ery guest mee?
Mental note to self: Modelletje + liggies niet vergeten!
Net of jij daar van onderuit wil komenHij vreescht van wel... de arme man...@dom; breng je weer de mis(t)ery guest mee?
Mental note to self: Modelletje + liggies niet vergeten!
Lekker, nu kom ik er niet meer onderuit.
Ja ,althans ik denk t wel. Geen idee hoe die toko eigenlijk heet of wat t precieze adres is , gewoon bij die parking met dat kanon afslaan...Is de locatie nog steeds bij dat etablissement aan de Heibloemlaan? (doet best om er te zijn; vergadering en naleuteren tot eind middag en dan de A2 -en A27- ellende maar afwachten...).
groetz, wims