Stom toevallig kreeg ik gisteren vanuit Zwitserland foto's van een meeting in St. Moritz waar de rode Sportiva op stond. Geen interieurbeelden helaas.
In AV12 van '88 staat over het interieur: "De stoelbekleding is van een andere teint rood dan de rest van het interieur. Vrijwel zeker is het doek ooit vervangen, maar door een goede bekleder is het kleurverschil zeker te rectificeren".
Dus Jan, mocht je de penseel willen pakken, bedenk dan of je hem actueel-origineel of origineel-origineel wilt maken
Ook leuk om te lezen: "En zoals, ere wie ere toekomt, de Stichting Club Alfa Romeo Bezitters, waarvan sommige leden er al jaren van dromen eens het portier of de motorkap van een Sportiva te mogen openen. Hun correspondentie over de Sportiva's en de daar uit voortvloeiende publicaties in Het Klaverblaadje bieden interessante informatie."
Dat kan wel eens de eerste keer zijn geweest dat ik iets over de SCARB hoorde/las. Mijn eerste Klaverblaadje is van 1992.
Antenne (?):
Nog geen bril nodig geloof ik
Misschien toch wel
Het is de ontsluiting van het tankklepje. Zit op de grijze op het klepje zelf, op de rode rechts ervan (van achter gezien).