Dat lijkt qua proporties wel een nieuwe Volvo S60.En een plaatje op Alvolante:
Lijkt mij geen serieuse stijloefening, met veel trekjes van huidige modellen, maar leuk om te zien.
Dat lijkt qua proporties wel een nieuwe Volvo S60.En een plaatje op Alvolante:
Lijkt mij geen serieuse stijloefening, met veel trekjes van huidige modellen, maar leuk om te zien.
Eigen indentiteit, alsof dat gaat lukken. Tegenwoordig komen modellen voort uit voorschriften (veiligheid = lompigheid ed), al lang niet meer direct uit de grillen van een designer....De huidige D segment Alfa is volgens Marchionne nooit geworden wat het had moeten zijn: “Een prima auto maar in de puurste zin van het woord geen echte Alfa, daarom zal de Giulia alles goed maken wat dat betreft.”
Er gaat het gerucht dat de nieuwe Giulia eind volgend jaar al klaar is voor productie. De 159 zal begin 2012 worden afgelost.
I rest my case.Exact Yuri. Achterlichten vind ik onverlicht nog wel ok, trouwens.Ik zag ze een week of wart geleden achter alkaar staan in de file op de A2. De Astra is echt de knappere van de 2, de neus van de Giulietta is niet bepaald in balans, de verhouding blik/koplamp/grille is echt heel raar en die gimmick-achterlichten zijn ook geen gezicht in het donker (my 2 cents).
Ik ook, maar als die kermisverlichting aan gaat haak ik persoonlijk afAchterlichten vind ik onverlicht nog wel ok, trouwens.
Grrtz,fRank
precies!Voor de 'die hard' liefhebber is dat vaak wat jammer.
Ik vind liever een alfa eerst niet mooi, want dan weet je dat hij anders is dan je gewend was....
Het omgekeerde is bijna waar. Platformsharing, feature content + bijbehorende packaging en (passieve) veiligheidseisen zorgen dat de speelruimte zich bijna beperkt tot ornamenten.waar ik me ook aan stoor is dat alle auto's tegenwoordig qua lijnen ongeveer gelijk zijn, en dat ze hun identiteit uit de vorm van de voor en achterlichten moeten halen.
alsof ze daar beginnen met ontwerpen, en "nou, de rest doen we maar zo..."