Schitterend plaatjuh
Ook het smoeltje van dat heerlijke kereltje op het dak
Ah gaaf hier ben ik ook een aantal keer geweest. Het kleinste dorp van Europa / de wereld?dit weekendeje een weekend weg geweest naar Durbuy (belgie) en daar kwamen we de Delorean club tegen. Das best een zeldzame spot volgens mij . Leuk om te zien. Heb jammer genoeg alleen een foto van een Deorean maar der waren er een stuk of 20 denk ik zo van over de hele wereld.
Stad geloof ik, wij komen hier ook zeer regelmatig, erg mooie omgeving.Ah gaaf hier ben ik ook een aantal keer geweest. Het kleinste dorp van Europa / de wereld?dit weekendeje een weekend weg geweest naar Durbuy (belgie) en daar kwamen we de Delorean club tegen. Das best een zeldzame spot volgens mij . Leuk om te zien. Heb jammer genoeg alleen een foto van een Deorean maar der waren er een stuk of 20 denk ik zo van over de hele wereld.
Ik denk ook wel stad want hier in de gemeente heb je een dorp(je) met slecht 5 straten en ik geloof 200 inwoners. Tuindorp in gemeente Rijnwaarden, GelderlandStad geloof ik, wij komen hier ook zeer regelmatig, erg mooie omgeving.
Ik durf met zekerheid te zeggen dat het hier niet gaat om het kleinste dorp in Europa of de wereld.Ah gaaf hier ben ik ook een aantal keer geweest. Het kleinste dorp van Europa / de wereld?
Dank u, het was iig iets met kleins...Durbuy is officieel de kleinste stad van België, maar ook niet meer dan dat
Die was ik al lang weer vergeten! Dat vliegbeestje had bijna goed gemikt, Bulls Eye op het Alfa logo, wie wil er niet zo'n 33 P4 van dichtbij bekijken .Roadkill