nouja zeg...
http://www.nu.nl/auto/2380544/alfa-159- ... ssing.html
Alleen wordt het straks in de VS gebouwd... Lekker met Chrysler onderstel bijvoorbeeld... Wat mij betrefd heeft Marchione gelijk als het om de 159 gaat. Is echt een mooie auto, maar is ook gewoon lomp, zwaar en vaak onder gemotoriseerd. De beleving is er niet.Lees dan ook even de nieuwe berichten.
Marche heeft daarin verteld dat ie voor 20 miljard best wil praten. Kortom, grote onzin en Alfa blijft lekker in Italie waar het hoort.
Dramatisch is in mijn ogen een Lada Niva De Alfa 159 is een heerlijk auto, en met afstand de beste Alfa die ik ooit heb gehad. Niet de leukste, dat dan weer niet. Maar 120.000km zonder enkel probleem en slechts de standaard beurten, dat is mij met geen enkele Alfa verre van gelukt.Marchione heeft helemaal gelijk, de 159 is ook geen echte Alfa. Qua design is het natuurlijk 100% Alfa, maar het rijgedrag van de 159 is echt dramatisch.
Wat dat betreft begrijp ik ook niet dat Marchionne de 159 een vergissing noemt en vervolgens in de planning Lancia's badges op Chrysler gaat plakken en Pentastar-V6'en in Alfa's gaat lepelen en Giulia's in de VS gaat produceren. Dat is toch precies hetzelfde??Alleen wordt het straks in de VS gebouwd... Lekker met Chrysler onderstel bijvoorbeeld... Wat mij betrefd heeft Marchione gelijk als het om de 159 gaat. Is echt een mooie auto, maar is ook gewoon lomp, zwaar en vaak onder gemotoriseerd. De beleving is er niet.Lees dan ook even de nieuwe berichten.
Marche heeft daarin verteld dat ie voor 20 miljard best wil praten. Kortom, grote onzin en Alfa blijft lekker in Italie waar het hoort.
Ik heb nog liever dat ze de stekker er gewoon uit trekken bij Alfa Romeo dan dat het naar de VS gaat en zustermodellen met Chrysler gaat maken... Dan liever òf aan VW verkopen òf de stekker eruit!