Vrijdag staat de 155 zowiezo in de werkplaats, mag wel ff schoongemaakt wordenmisschien vr en anders maDus...
Wanneer kom je kijken?
Vrijdag staat de 155 zowiezo in de werkplaats, mag wel ff schoongemaakt wordenmisschien vr en anders maDus...
Wanneer kom je kijken?
Dit is zoooooo Nederlands weggedrag. Zodra je richting aangeeft wordt er ipv gas minderen, juist extra gas gegeven. In NewYork gaat dat iets anders. Dichter bij huis? Zelfs de Duitsers doen dat netter.Vanochtend in Enschede bijna een pannenkoek met z'n gtv achter in m'n peugeot. wegwerkzaamheden ik moet een beetje moelijk invoegen. Mij ertussen laten ho maar een dot gas zo van "de wereld is alleen van mij"..........................
Waarom denk je dat wij zo'n file rijk land zijn. Omdat mensen waarschijnlijk altijd in hun hoofd hebben eerder thuis te kunnen zijn dan de rest....................die 5 minuten die het oplevert................. lekker met de stroom mee en elkaar de ruimte geven.Dit is zoooooo Nederlands weggedrag. Zodra je richting aangeeft wordt er ipv gas minderen, juist extra gas gegeven. In NewYork gaat dat iets anders. Dichter bij huis? Zelfs de Duitsers doen dat netter.Vanochtend in Enschede bijna een pannenkoek met z'n gtv achter in m'n peugeot. wegwerkzaamheden ik moet een beetje moelijk invoegen. Mij ertussen laten ho maar een dot gas zo van "de wereld is alleen van mij"..........................
Het valt mij trouwens op dat veel mensen niet eens meer de moeite nemen om richting aan te geven.
Zou het één met het ander te maken hebben?
Parkeergarage bij hovenpassage toevallig? Zie de 75 wel eens rijden. Staat wel eens achter de flat naast de hovenpassage. Kan dat? Maar heb de giulietta nog niet zien rijden.Zojuist in Delft:
Dat kan wel, ik woon sinds een tijdje in die flat naast de Hovenpassage Ik heb sinds vandaag een bewoners parkeervergunning, ik ben de eersteParkeergarage bij hovenpassage toevallig? Zie de 75 wel eens rijden. Staat wel eens achter de flat naast de hovenpassage. Kan dat? Maar heb de giulietta nog niet zien rijden.
Ik heb die Giulietta pas sinds 2000 en werk daar ook nog maar net een jaar of twaalfParkeergarage bij hovenpassage toevallig? Zie de 75 wel eens rijden. Staat wel eens achter de flat naast de hovenpassage. Kan dat? Maar heb de giulietta nog niet zien rijden.Zojuist in Delft:
Ik dacht al toen ik de foto zag dat het de jouwe zou zjin Maarre:Ik heb die Giulietta pas sinds 2000 en werk daar ook nog maar net een jaar of twaalfParkeergarage bij hovenpassage toevallig? Zie de 75 wel eens rijden. Staat wel eens achter de flat naast de hovenpassage. Kan dat? Maar heb de giulietta nog niet zien rijden.Zojuist in Delft: