Marley164; was inderdaad die Q4.
Was blij dat mijn 33 weer reed nadat tijdens Italia a Zandvoort de motor in de soep was gelopen na 463.857 km.
Dus was met de 33 mobiel anders had ik een Q4 treintje kunnen maken met Arjen
Goed punt ... but where's the fun in that ? Niet dat ik dit meer zo snel zal flikkenLes twee, als je dan toch op zo'n plek moet parkeren, zet 'm dan met de aangedreven wielen aan de 'straat'kant. Scheelt weer anderhalf tot twee meter modderworstelen terwijl eventuele duwers niet meteen richting stomerij hoeven
Haha, ik heb nog een fotootje gemaakt van de auto. Je stond echt in een diep spoor!En ook weer een ander lesje geleerd.... zet je auto nooit in de eerste de beste parkeerplek die vrij komt .... ik kwam er namelijk niet meer uit zonder hulp (wederom bedankt Jens ) . We hebben nog even snel een foto gereconstrueerd ...
De Dino hebben we gelukkig schoongehouden .... Jens zelf iets minder
En wie was er zondag, jawel........Me too, zondag druk met andere zaken.30ste lekker rustig binnen .
Stond goed he, zo laagHaha, ik heb nog een fotootje gemaakt van de auto. Je stond echt in een diep spoor!
Heeeeel goedStond goed he, zo laagHaha, ik heb nog een fotootje gemaakt van de auto. Je stond echt in een diep spoor!
Er was wel plek voor italianen, er was zelfs een deel afgezet voor Ferrari's!!!Eerste maal Houten voor mij en dat smaakte naar meer alleen bleek zondag namiddag niet het beste moment voor de parking ? en jammer dat er geen parking voorbehouden was voor de italiaantjes
Met plaats voor een Ferrari ben ik niets bij gebrek aan Ferrari Hopelijk in 2011 plaats voor een Alfa ,Lancia of Maserati want dat heb ik wel.Er was wel plek voor italianen, er was zelfs een deel afgezet voor Ferrari's!!!Eerste maal Houten voor mij en dat smaakte naar meer alleen bleek zondag namiddag niet het beste moment voor de parking ? en jammer dat er geen parking voorbehouden was voor de italiaantjes
En goede spot die 8C, die had ik daar neergezet
klik
Topgozer die eigenaar en geweldig dat ik mocht proefrijden