ik dacht al waar blijftie nou
Deze stond onlangs toch te koop? Er moet nog een topic van te vinden zijn in gespot.beetje laat, maar afgelopen zaterdag op de a12 van gouda naar utrecht vlakbij utrecht, een engelsman (ten minste, hij zat aan de verkeerde kant en had engelse nummerplaten) een rode 75 (3ltr?) met lester/evo voorbumper en een evo spoilert (en 4 potters aan de voorzijde en gele koni's vielen ook wel op, maar kan ook bilstein zijn geweest )
Is dezelfde.... Heb t oude topic hierover opgezocht maar de links erin zijn dood op eentje na:volgens mij niet dezelfde, dat was een TS en dit leek een V6
(maar in eerste instantie dacht ik dat ook)
Zo van een afstandje is het niet echt een smakelijk hapjeow kijk, die was ik dan weer vergeten...
staat namelijk ook nog een TS die er erg op lijkt te koop voor weinig in de UK
(ben dan wel benieuwd of hij verkocht is of dat ie een rondje aan het rijden was)
Het dat lijkt mijn nieuwe wel.... o nee wacht net ff andere kleurDeze wordt ook wel eens in Purmerend gespotVanmiddag in Amsterdam: de oudste Alfa 75 die ik ooit heb gezien.
Wat een prachtwagen.
De Alfetta had dit kenteken 11-YA-17Gisteren in Beilen bij automaterialenzaak een Alfetta 1.8 sedan en vandaag bij Heerenveen een witte bertone en gele koplampen met een oudere vrouw achter het stuur.
Heb er twee foto's van en zal ze vandaag of morgen even posten.
Mooi is dat he, ik stond ook laatst met de MiTo naast een andere MiTo met een vrouw achter het stuur, ze scheen een rode MiTo niet te herkennen, nog mooier een mevrouw horen zeggen lelijk he dat nummerbord niet in het midden op die auto, vervolgens stapt mevrouw in een: je raad het al Alfa 156 met het nummerbord linksGisteren gespot bij de Texaco op de A50 bij Arnhem. Zat overigens een vrouw achter het stuur. Mijn 75 die er naast stond viel haar trouwens niet op....