Rare jongens die galliërsWinterbanden zijn in de Duitse wet banden met het sneeuwvlok symbool. ......... Het logo is niet beschermd en kan ook voorkomen op een zomerband.
Zolang ik als Nederlander niet overal in Europa legaal een jointje mag roken denk ik dat het allemaal wel klopt daar in Duitsland...Vraag me toch af hoe dat met Europees recht geregeld is.
Dan zullen ze het minimumprofiel voor winterbanden ook in de wet op moeten nemen. 3mm op je winterbanden doet weinig met sneeuw, maar is wel legaal.Moeten ze hier ook verplichten als je ziet hoeveel er met een auto met bijna gladde banden de winter in gaan.
moeten ze bij de leasemaatschappijen ook eens goed gaan nadenken, ik ben al weken bezig maar ze komen niet met een oplossing...Moeten ze hier ook verplichten als je ziet hoeveel er met een auto met bijna gladde banden de winter in gaan.
onze 145 staat op winterrubber en de mito zijn nu velgen besteld voor de winterbanden , hoop ze snel te hebben want rijdt een stuk prettiger.
Als je kleine stukjes rijdt kan ik me voorstellen dat je ze niet koopt maar als je iedere dag een stukkie moet rijden stel ik mijn veiligheid voorop.
Betaal jij ze dan voor mij?even een paar honderd euro ophoesten zit er bij mij niet in hoor. Bij mij zitten er gewoon zomerbanden op en die voldoen ook prima. alleen als het echt sneeuwt hebben winterbanden 100% nut, anders voldoen zomerbanden ook gewoon. Bovendien hoort iedereen overal dat winterbanden zoveel beter zijn dat ze er meteen vanuit gaan dat ze dan hun normale rijgedrag kunnen aanhouden waardoor ze effectief gezien helemaal niet veiliger bezig zijn. Als mensen gewoon beter opletten en anticiperen zouden er ook al minder ongelukken gebeuren.Moeten ze hier ook verplichten als je ziet hoeveel er met een auto met bijna gladde banden de winter in gaan.