Haha dank je. Maar die sportstoelen van de GTV zitten wel veeeeel beter dan dat oude interieur van de 75Poeh!
Balen man, veel sterkte de komende periode dan maar!
Wel fijn dat de GTV zo'n hoge instap heeft met je rug.
Haha dank je. Maar die sportstoelen van de GTV zitten wel veeeeel beter dan dat oude interieur van de 75Poeh!
Balen man, veel sterkte de komende periode dan maar!
Wel fijn dat de GTV zo'n hoge instap heeft met je rug.
haha, een dergelijke opmerking had ik al verwacht betreffende die mooie klassieke chique Engelse automobielenIk zou ze allebei afstrepen. Wat moet een jonge piemel als jij nou met die stoffige frikandellen.Vandaag eens even uitzoeken welke auto ik ga kopen voor dagelijks gebruikt, ik twijfel tussen een Jaguar XJ40 of een Rover 820SI allebij racing green met beige/creme leder. Hmmm toch wel moeilijk ze hebben allebij wat.
Ga eens kijken naar iets "fris", die heb je ook met beige lederen bekleding.
Op zich weinig mis met een Jaguar XJ hoor, maar dat is toch meer voor een heer met zo'n
"kijk-mij-eens-chique-zijn-snotlap-shawl" om z'n nek.
Een Rover is het synoniem voor duf.
En als het persé Brits moet zijn, in een Lotus kun je prima dagelijks rijden.
Patrick.
Sterkte ermee, en belangrijker, is je hernia-missie geslaagd?Bijkomen vd operatie en narcose, en uit veveling maar een beetje mobiel internetten vanuit het ziekenhuis.......
Dank je..!! Of het geholpen heeft moet nog blijken, maar normaal gesproken moet het nu weg zijn. Alleen nog 6 weken ziektewet. Net ff lekker geslapen en zo Topgear kijken idd. Het programma van die krullenbol en ome koos sla ik maar over....Sterkte ermee, en belangrijker, is je hernia-missie geslaagd?Bijkomen vd operatie en narcose, en uit veveling maar een beetje mobiel internetten vanuit het ziekenhuis.......
Vanavond hoef je jezelf niet te vervelen, een dubbele Top Gear na een uurtje ergernisTV met
die flitskabouter vs Adolf Spee op Veronica
Trouwens, ik heb veel gehoord over lekkere verpleegsters, klopt het wat ze zeggen.......?
Patrick.
Enne wbt die verpleegsters, er lopen hier (ziekenhuis Rijnstaete Arnhem) inderdaad best lekkere rond
Inderdaad, genaaid ben je zeker...ik voel me genaaid......Enne wbt die verpleegsters, er lopen hier (ziekenhuis Rijnstaete Arnhem) inderdaad best lekkere rond
Inderdaad, genaaid ben je zeker...ik voel me genaaid......Enne wbt die verpleegsters, er lopen hier (ziekenhuis Rijnstaete Arnhem) inderdaad best lekkere rond
Heb je weer gevochten?