Wees niet bang, mijn Sud is ook compleet behandelt met RX producten en rijdt nog steeds! Denk dat men altijd meningsverschillen zal houden over een bepaald product!De bodem had alleen maar oppervlakkige roest, en heb dat tot blank staalweggeschuurd, vervolgens goed ontvet, en een dag later pas RX5 er op gesmeerd.Misschien een beetje laat.....
Ik rijd oldtimer in weer en wind, pekel en zonneschijn, 365 dagen per jaar.
Ik heb ook rx producten geprobeerd en was er totaaaal niet over te spreken, het leek alleen harder te gaan roesten.
Ik ben nu overgestapt (na ongeveer een jaar uitzoekwerk) op producten van Teroson. Dit wordt door elk serieus schadeherstelbedrijf gebruikt, en wordt door 80% van de fabrikanten als eerste montage gebruikt. De steenslagcoatings zijn op PVC basis ipv op oliebasis..... dat is stukken beter!
Ik heb alles wederom kaal gemaakt, 2 lagen epoxiprimer gespoten, 2 lagen 2-componenten aflak en daarna teroson/terotex record 2000HS.... misschien kan je er nog wat mee.
Wel goed bezig trouwens! Alles kaal maken en behandelen is de enige manier!
Ik hoop dus dat de RX wel blijft zitten, ben anders goed zuur, heb geen zin om over een jaar weer opnieuw aan de slag te moeten
Ik ben er super tevreden over!
Martijn