Ja, die 156 was gewoonweg eng!
Maar dat rijdt veeeeeeel beter met die Koni's denk ik? Vergelijkbaar met de mijne?
Schokdempers rijd wel beter, zaten al monroe's onder. Het uitveren ging zwaar bij die dingen alleen het inveren ging wel heel makkelijk. Met die koni's voel je meer van de weg door het stuur heen, alleen merk ik nu ook dat de banden voor gewoon ... zijn (één of ander vaag merk). Maar goed andere velgen staan ook nog op het lijstjeJa, die 156 was gewoonweg eng!
Maar dat rijdt veeeeeeel beter met die Koni's denk ik? Vergelijkbaar met de mijne?
Opschuren en in de botenlak tztdik stuurtje, ga je het hout ook opnieuw doen?
Komt mij ook al zo bekend voor...Ken ik dat stuur?
Dank je wel Jan, maar dat kan ik helaas niet kwijt.
Ik zal even kijken Han. Deze Novanta gaat ook van het weekend gestalt worden ze blijkt technisch toch niet zo goedSinds een week of drie een projectje erbij gekocht,.. kijk maar eens op www.alfaromeo166club.nl en dan naar Messageboard en dan bij "projecten",.. !
Ga de 90 en de 164,. nu stallen voor langere periode,... weet nog niet waar ze naartoe gaan,.. maar gaat goed komen,.. enne,... ooit komen ze weer terug als helemaal nieuw,.. SI
En wat betreft het stuurtje,... ik heb echt de allermooiste,... speciaal design,.. en aflakken met piano-lak,.. nog mooier,..
Ciao,.. Han,.
Alfa 166 2.5 V6
Alfa 90 2.5 V6 QO
Alfa 164 2.0 TS