vette 75! en mooi kleurtje
gaaf dat deze weer in ere is hersteld en er nu toch iemand plezier van heeft!
jij wel oppassen op rotondes hé
Ja een witte is wel een goede keus geweest, ik blijf er leuke reacties op ontvangen. Ik heb al meerdere duimpjes omhoog ontvangen van andere weggebruikers, op mijn werk valt ie goed in de smaak enz enz. Maakt t rijden in zo'n ding natuurlijk wel extra leuk"Een Jordy doen", haha!!
Supermooie 75, en de aanpassingen die je hebt gedaan hebben de auto alleen nog maar fraaier gemaakt! Persoonlijk vond ik die wit gespoten grille erg lelijk.
Briljant!"Een Jordy doen", haha!!
Dat ding was al lek toen ik deze auto in bezit had dus die zal je moeten vervangen.Geen brandende lampjes alleen laatst even van remvloeistof. Bijgevuld en lampje uit. Nu hopen dat er geen rem of koppelcilinder (te) lek is. Dat schjint namelijk een hele leuke klus te zijn (NOT)heb eigenlijk ook altijd 75's gekocht met brandende lampjes, maar door simpelweg alles goed te controleren (lampje niet kapot, juiste lampje, draadje los, etc...) heb ik het (op mijn laatste na) altijd voor elkaar gekregen alles uit te krijgen
Merde ...Dat ding was al lek toen ik deze auto in bezit had dus die zal je moeten vervangen.Geen brandende lampjes alleen laatst even van remvloeistof. Bijgevuld en lampje uit. Nu hopen dat er geen rem of koppelcilinder (te) lek is. Dat schjint namelijk een hele leuke klus te zijn (NOT)heb eigenlijk ook altijd 75's gekocht met brandende lampjes, maar door simpelweg alles goed te controleren (lampje niet kapot, juiste lampje, draadje los, etc...) heb ik het (op mijn laatste na) altijd voor elkaar gekregen alles uit te krijgen
Hulpkoppelingscilinder valt mee. Hoofdkoppelingscilinder is erg onprettig.Kom binnenkort maar even langs, dan vervangen we dat ding samen. Valt wel mee, denk ik
Vergeet niet,, Ass up bij het ontluchtenHulpkoppelingscilinder valt mee. Hoofdkoppelingscilinder is erg onprettig.Kom binnenkort maar even langs, dan vervangen we dat ding samen. Valt wel mee, denk ik
Lekker bij Aaldert . We hebben het er volgende week nog wel overHet is allemaal wel te doen, Jur. Met z'n 2en en met een brug