Laat je niet gek maken . Is elk jaar weer dezelfde discussie, erg vermakelijkDit is toch wel met stip het meest trieste forum en ga maar eens wat anders zoeken.
Snap niet dat men denkt dat er niet geluisterd wordt in de EC? Waar is dat op gebaseerd? In vergaderingen wordt elk evenement uitvoerig besproken, zoveel mogelijk geluiden van leden meegenomen van zowel de dag zelf als de media die verder nog commentaar leveren. En het forum is dan zeker een belangrijke informatiebron. De evaluatie van het SSAR is zelfs erg uitvoering en daar wordt enorm veel repons in meegenomen van uit de leden. Dus niet luisteren is pure aanname!
Misschien dat een enkeling het jammer vindt dat zijn naam niet genoemd wordt met zijn mening. Ja, dan eens, dan wordt er idd niet geluisterd naar dat ene specifieke lid. Lijkt me ook beetje lastig met 4000 leden en dito meningen
Stel dat het nu in Assen zou zijn geweest? Is er dan geluisterd door de EC? En waar zijn dan al die meningen die graag weer naar Zandvoort gaan en die mijns inziens nog veel meer meningen van de mensen die het gewoon een fantastisch evenement vinden en sowieso gaan. Eender waar het is. En blij zijn dat we met zijn allen dit door donaties, leden, sponsoren, bestuur, enz ueberhaupt elk jaar weer voor elkaar krijgen.
Mijn bescheiden mening....
PS Voor de liefhebbers van bereikbaarheid Assen. Ik kan mij herinneren dat bij het laatste Assen Spettacolo velen van ons in een prachtige maar buitengewoon lange Alfa file hebben gestaan....
Groet Sudman