Hoi,
Is het mogelijk om al een tussentijdse deelnemerslijst te publiceren?
Ciao
Hoi,
Is het mogelijk om al een tussentijdse deelnemerslijst te publiceren?
Ciao
de "sud" 33 sw ookDe Sud en de Sprint zijn van harte welkom om deel te nemen hoor.Erg jammer dat de sud's en trawanten niet meemogen, maarja, verschil moet er zijn en dat maakt weer een reden erbij om toch eens een transaxle te bezitten
Veel plezier boys, ik ben jaloers! (niet op de auto's trouwens haha)
Graag zelfs!
Patrick.
Wij richten ons op klassiekers, punt. De 33 zal echt wel een klassieker worden, wij noemen het nu nog een youngtimer.de "sud" 33 sw ookDe Sud en de Sprint zijn van harte welkom om deel te nemen hoor.Erg jammer dat de sud's en trawanten niet meemogen, maarja, verschil moet er zijn en dat maakt weer een reden erbij om toch eens een transaxle te bezitten
Veel plezier boys, ik ben jaloers! (niet op de auto's trouwens haha)
Graag zelfs!
Patrick.
gewoon achteruit gaan rijdenDus als Nijmegenaar moet je gewoon achterwiel aangedreven zijn!
Ik kom wel kieke.........en dan aan de vrouw zeker vertellen dat er nog een achterwiel aangedreven Alfa Romeo bij moet komen.
Zij wilt graag een AR 145 kopen.........is ook niet goed!
Moet ik weer uitleggen aan haar dat het weer een ander model moet gaan worden.
Ja dat denk ik wel, maak je geen zorgen dat binnenkort wel weer gebeuren.So gaat lekker daar
Even een vraag, ik heb me aangemeld, bedrag overgemaakt, en reactie gehad op alle emails, maar ik zie mezelf en bijrijder nog niet terug op de lijst. Moet deze nog geupdate worden?
Jij bent er toch wel aan gewend intussen sinds de arctic challenge?Goh, wij ook aan de Twitter? Trendy heur!
Ik begin oud te worden.....
Patrick.
Goed bezig Perry, ben trots op je!!!!!!!!!!!!!Gaat de goede kant op met de aanmeldingen! Er is nu al een zeer gevarieerd deelnemersveld..dat gaat mooi staan op de startlocatie :P
Voor de social-media liefhebbers onder ons: de Twitter en Facebook-pagina's van de Nimega 100 Miglia worden regelmatig geupdatet met nog maar 3 maandjes te gaan
Twitter:
http://www.twitter.com/nimega100miglia
Facebook:
http://www.bitly.nl/b95a6f