Op de namac liep ik tegen een modelletje aan wat we eigenlijk net hadden behandeld. En dat ook nog eens bij een aardige bekende verkoper.
Een replicars Sportiva in het orginele doosje. Er zit een kleine lakbeschadiging op, maar die staat bijna niet op de foto.
En een hele tijd geleden had ik al aangegeven dat ik naast de twee TZ2's in 1:14 er nog twee had gekocht.
Dat zijn deze:
Hele mooie modellen, erg apart. Er zijn wat kleine dingen mis mee, maar opzich niets raars voor oudere handbouw. Er mist 1 grill. Maar die is niet zo heel ingewikkeld, en ik heb uiteraard een voorbeeld.
Er mist 1 rode schokdemper. Daar moet eigenlijk dus eentje van nagemaakt worden, en er mist een schuif-zijraampje.
Probleem wat ik eigenlijk heb is dat die andere twee die ik al had zo ontettend mooi zijn, en deze dus net iets minder.
Alsof ze door een minder goede bouwer in elkaar zijn gezet. De eerste twee hebben ook een reserve wiel achterin, en een ruitenwisser, wat bekabeling onder de motorkap,en dezen niet.
Ben dus een beetje in dubio. Ik kan ze uiteraard verkopen, of ik laat ze nog even in de kast staan.
Zou je ze graag willen hebben, stuur dan even een pb, mischien ga ik er wel op in.