Bijna goed dit is een bianco freddo 230 aldus het stikkertje in de kofferbak
Vandaag trouwens ff lekker relaxt op mijn werk auto op de brug gezet. Claxon deed het niet en ik heb me er de afgelopen paar weken erop betrapt dat ik die best wel vaak gebruik
. Dus auto lekker de brug op, claxon weer ff lekker opgeschuurd (voor aarde) nieuwe stekkertjes erop en brullen. Verder nog ff kleine dingetjes gedaan; alu pookknop even vastgezet en met krimpkousje ertussen tegen het resoneren, speakers voor even vervangen voor een knap setje van kicker, radiootje even lekker afgesteld enz enz , kortom lekker relaxt onder het genot van een bak koffie lekker lopen klieren....
En even op mijn gemak onder de auto gekeken. En dit is toch echt de eerste Alfa die ik heb waar ik echt een warm gevoel kreeg bij het bekijken van de bodem.... helemaal géén (ik herhaal) GEEN ROEST. Alles voorzien van een lekkkere laag tectiel, waardoor de nieuwe uitlaat, nieuwe stuurhuishoesrubbers, spoorstangen, remschijven lekker contrasterend bij afstak. Als iemand me vier jaar geleden (toen ik mijn eerste alfa kocht) had gezegd dat ik zo kon genieten van het zien van zo'n knappe bodem, had ik hem of haar gigantisch uitgelachen.
Om het gevoel nog even vast te houden ben ik daarom ook maar ff lekker een stukkie gaan rijden. Lekker passende muziek op uit de tijd dat de Freddo net uit de fabriek rolde, half onderuitgezakt cruisend op de linker baan ... 't zijn die kleine dingetjes he