Billy,
Eerlijk moet ik bekennen dat de Porsche microbe behoorlijk aanwezig zijn!
De prijzen van deze wagen schieten de hoogte uit, maar toch kijk ik rustig verder naar een volgend Porsche project.
Momenteel heb ik een 911s van 1966 op het oog.
Een echt verzamelobject!!!
Enigste probleem zijn de financiën.
Als student is het niet evident om deze (toch wel dure) hobby uit te oefenen.
De Porsche die ik nu bezit komt binnekort te koop. Het geld dat deze wagen zal opbrengen gebruik ik dan voor (hopelijk) het 911s 1966 project...
De GTV is een aanwinst van mijn vader (kocht deze +/- 5jaar geleden).
Door m'n Porsche project is deze Alfa blijven staan hoewel ik het steeds een prachtig wagenje vonden.
De 9-elf is inmiddels klaar en ik heb de microbe stevig te pakken!
Concreet : De Alfa is een BANGELIJK bakske! Ik kan ervaring opdoen zonder zelf zwaar te moeten investeren.
De wegligging van deze Alfa is een stuk beter dan dat van Porsche en toch is er nog voldoene vermogen aanwezig.
Momenteel rij ik met de Porsche regelmatig 'oldtimerrally's'. Graag had ik de Porsche toch een beetje gespaard van zware weers- en rijomstandigheden (mogelijke ongevallen,...)
Mijn gedacht is om de (toch wel betere) Alfa aan te passen voor oldtimerritten.
Concreet: Het typische Alfa rood (indien iemand een kleurencode kent, hoor ik het graag), het aanbrengen van enkele nummer-stickers op de deuren, EVENTUEEL het aanbrengen van kuipzetels met 4-puntsgordels, extra verstevigingen en misschien een rolkooi??. Iemand enige ervaring hier mee/opmerkingen??
Hoe dan ook dienen alle aanpassingen omkeerbaar te zijn (Indien ik dat wil moet de auto terug in orginele staat gebracht kunnen worden!)