Wat een leuke Sud serie 3
Van welke fabrikant is deze?
Groet Sudman
Wat een leuke Sud serie 3
Thanks. De "fabrikant" is Alfavaganza (op basis van deAgostini), dus helaas niet in de winkels verkrijgbaar. Zie deze post.Wat een leuke Sud serie 3
Van welke fabrikant is deze?
Groet Sudman
Of gewoon hierop klikken (maakt abo aan).Toch nog maar wat beter opletten in deze draad, voordat je het weet mis je weer iets
Okay, ik heb geprobeerd zo min mogelijk andere merken op de foto te zetten. Alhoewel je nog wel wat lancias kunt zien.
Bijna alles staat op de foto, op de laatste twee tz2's in 1:14 en wat 1:43 155's na.
Nogmaals thanks . Je hebt waarschijnlijk gelezen hoe trots ik was op m'n groene Sud, ondanks alle problemen. Ik heb het ook altijd een heel leuke kleur gevonden. Je komt die kleur zelden tegen en al helemaal op een type 3.Ach, helemaal gemist! Wat een leuk verhaal, en prachtig werk. Mooi hoor , ook het originele 1:1 voorbeeld trouwens. Die was nog net iets ouder dan die van mij . Het originele model heb ik ook in de vitrine (via Dink ), ik zou er een witte van kunnen maken. Maar dat wordt zeker niet zo mooi als jouw werk. Prachtig en snap dat die niet (ver) koopbaar is.
Toch nog maar wat beter opletten in deze draad, voordat je het weet mis je weer iets
Groet Sudman
Ik heb mijn lijst gewoon in Excel staan, werkt prima. Ik hou dan wel iets minder gegevens bij dan jij, maar ook met wat jij wilt moet dat gewoon gaan. Voor de foto's kan je dan een kolom met linkjes maken naar mappen die je per model aanlegt.Ik heb geprobeerd het laaaaange topic enigszins door te spitten, maar dat lukt me maar deels. Ik ben sinds kort begonnen met het verzamelen. Ik heb me voorgenomen dit te beperken tot alles wat met Alfa Romeo te maken heeft en dan in de schaal 1:43, daarnaast heb ik inmiddels een redelijke verzameling van Ducati motoren, alles in de schaal van 1:24. (meeste van IXO/Atalya)
Ik heb een vraag aan de ervaren verzamelaars onder jullie. Zijn er mensen die een programma gebruiken om de verzameling vast te leggen? Het lijkt me leuk om een database aan te leggen waarin ik de kenmerken en een stukje achtergrond informatie van de verschillende modellen vastleg, daarbij een aantal foto's van de 1:1 schaal en van de miniaturen. Wat technische gegevens en dergelijke. Misschien ook nog wat de auto/motor heeft gewonnen in de competitie.
Is er iemand die mij een programma kan aanbevelen? Ik heb Microsoft Access geprobeerd, maar dit is erg ingewikkeld voor iemand die er niet dagelijks mee werkt. Daarnaast heb ik nu data Crow erop staan, maar hier moet ik nog een beetje aan wennen.
Iemand nog andere suggesties?
ALLE tips welkom
Ik heb idd Excel overwogen, maar ik mis toch een mooie overzichtsfunctie.Ik heb mijn lijst gewoon in Excel staan, werkt prima. Ik hou dan wel iets minder gegevens bij dan jij, maar ook met wat jij wilt moet dat gewoon gaan. Voor de foto's kan je dan een kolom met linkjes maken naar mappen die je per model aanlegt.Ik heb geprobeerd het laaaaange topic enigszins door te spitten, maar dat lukt me maar deels. Ik ben sinds kort begonnen met het verzamelen. Ik heb me voorgenomen dit te beperken tot alles wat met Alfa Romeo te maken heeft en dan in de schaal 1:43, daarnaast heb ik inmiddels een redelijke verzameling van Ducati motoren, alles in de schaal van 1:24. (meeste van IXO/Atalya)
Ik heb een vraag aan de ervaren verzamelaars onder jullie. Zijn er mensen die een programma gebruiken om de verzameling vast te leggen? Het lijkt me leuk om een database aan te leggen waarin ik de kenmerken en een stukje achtergrond informatie van de verschillende modellen vastleg, daarbij een aantal foto's van de 1:1 schaal en van de miniaturen. Wat technische gegevens en dergelijke. Misschien ook nog wat de auto/motor heeft gewonnen in de competitie.
Is er iemand die mij een programma kan aanbevelen? Ik heb Microsoft Access geprobeerd, maar dit is erg ingewikkeld voor iemand die er niet dagelijks mee werkt. Daarnaast heb ik nu data Crow erop staan, maar hier moet ik nog een beetje aan wennen.
Iemand nog andere suggesties?
ALLE tips welkom
Da's een beetje duur neem ik aan, is van Adobe toch?Is geen enkel probleem om te maken in Indesign, maar ja..
Koen