weet je zeker dat daar een 164 staat , wat een pak sneeuw man....Hier een foto van mijn 164 die al meer dan 5 weken stilstaat voor de deur
Gr. Peter
weet je zeker dat daar een 164 staat , wat een pak sneeuw man....Hier een foto van mijn 164 die al meer dan 5 weken stilstaat voor de deur
@ paul, dank je.Staat ie daar wel legaal: zie het kenteken niet ivm invaliden parkeerplaats.......
(overigens wordt de bon achter de ruitenwisser doen ook wat lastig voor de dienders )
Mooi plaatje Mende.
Paul, ook uit Heemskerk.
Ik moest zelf ook al 2 keer kijken...weet je zeker dat daar een 164 staat , wat een pak sneeuw man....Hier een foto van mijn 164 die al meer dan 5 weken stilstaat voor de deur
Gr. Peter
Wesselerbrink Zuid-Oost? Groeten uit Stroinkslanden!Hier nog een foto bij ons voor in de straat gemaakt , met op de voorgrond de punto van mijn vrouwtje en naast de 164 staat mijn "alfa" Scudo
Yep , idd vanuit de Posten.... (Eulebrink)Wesselerbrink Zuid-Oost? Groeten uit Stroinkslanden!Hier nog een foto bij ons voor in de straat gemaakt , met op de voorgrond de punto van mijn vrouwtje en naast de 164 staat mijn "alfa" Scudo
Die is mooi !!!Handig zo'n parkeergarage, dan blijft de 75 lekker rood;
Prachtig mooie fotoHandig zo'n parkeergarage, dan blijft de 75 lekker rood;
Die is mooi !!!
Dankjewel!Prachtig mooie foto