HOERA!!!
De verzinkte delen zijn binnen. Afgezien van een paar delen die niet helemaal gelukt zijn is het resultaat verbluffend:
Nou nog ff uitzoeken...
Een groot deel van de in de handel verkrijgbare bouten zijn origineel ook al verzinkt. De bouten die uit mijn 75érs kwamen waren origineel ook al geelverzinkt.Je projekt ziet er super uit en je hebt duidelijk veel geduld en gaat gedetailleerd te werk. Even een vraagje, door je bouten te voorzien van een zinklaag verander je de wrijvingscoeefficient, ben je niet bang voor (ongewenst) losgaande verbindingen? Uiteraard moet ik wel zeggen dat deze bouten niet de belangrijke bouten zijn voor de motor, maar toch
Blijf zo doorgaan met je projekt, deze 75 wordt veel beter dan toen hij de Alfa fabriek verliet.
+1, mijn 75 carbs was wel 10x slechter destijds... en die was toen nog maar een jaar of 8 oud... Vloerplaten waren evenwel nog onaangetast maar m.n. de wielranden achter (binnen - en buitenzijde), binnenkuipen/schroefveerkokers en reservewielkuip/kofferbodem waren echt kasverrot.Respect Arjan, enne... valt mij mee qua roest..
gr.
Rinze