Het is een feit. Schande........ Meer er over zeggen lijkt weinig zin te hebben. Tuurlijk zoekt AM de grenzen op maar wat wil je.... Lees eens terug op het oude forum, ga eens terug naar de start van het geheel. Krediet is blijkbaar niets waard in deze tijd.Zou zo maar kunnen Dre had net als mij een waarschuwing gehad .Echt waar? Dat meen je niet.Dus nu is Dre Mollet's account verwijderd.
Triest als het zo moet iemand die zo veel voor de club heeft gedaan wordt respectloos behandeld.
@Schummi; het verwijderen van je advertentie voor je vitrinekast heb je waarschijnlijk aan mij te danken. Ik heb een jaar geleden exact dezelfde ikea kastjes aangeboden. Er waren destijds 2 aanbieders. Bij 1 aanbieder zat een mod vrolijk de handelswaar mee aan te prijzen. Bij de andere aanbieder (ik dus) werd de advertentie verwijderd vanwege niet gerelateerd.... Ik heb dus de vraag gesteld aan de mod's en daarop verdween jouw advertentie. Ik vind het de grootste onzin. Je hebt een fantastisch alfavrienden netwerk waar je dit soort handel bijna gratis aan gunt en dan nog is het niet mogelijk om zoiets te adverteren. Onzin....