Giulia2000TS
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

Re: RE: Moderator Reminder: het voorstel topic!

di dec 21, 2010 10:32

Dus nu is Dre Mollet's account verwijderd.
Echt waar? Dat meen je niet.
Zou zo maar kunnen Dre had net als mij een waarschuwing gehad .
Triest als het zo moet iemand die zo veel voor de club heeft gedaan wordt respectloos behandeld.
Het is een feit. Schande........ Meer er over zeggen lijkt weinig zin te hebben. Tuurlijk zoekt AM de grenzen op maar wat wil je.... Lees eens terug op het oude forum, ga eens terug naar de start van het geheel. Krediet is blijkbaar niets waard in deze tijd.

@Schummi; het verwijderen van je advertentie voor je vitrinekast heb je waarschijnlijk aan mij te danken. Ik heb een jaar geleden exact dezelfde ikea kastjes aangeboden. Er waren destijds 2 aanbieders. Bij 1 aanbieder zat een mod vrolijk de handelswaar mee aan te prijzen. Bij de andere aanbieder (ik dus) werd de advertentie verwijderd vanwege niet gerelateerd.... Ik heb dus de vraag gesteld aan de mod's en daarop verdween jouw advertentie. Ik vind het de grootste onzin. Je hebt een fantastisch alfavrienden netwerk waar je dit soort handel bijna gratis aan gunt en dan nog is het niet mogelijk om zoiets te adverteren. Onzin....
Dirk - Giulia2000TS

sudman1500
Advanced Member
Advanced Member

di dec 21, 2010 10:33

Gelijk heb je ,we moeten hier allemaal ja-knikkers hebben en alle mensen met kennis van allerlei oude type's Alfa Romeo of technisch zeer onderlegde forummers
kwijt zien te raken zodat het een echt surrogaat alfa 145 forum wordt.
Steeds meer echte kenners keren dit forum de rug toe en echt interessante verhalen kom je niet meer tegen.
Met andere woorden ,een lekker rustig forum waar niks interessants te lezen is heeft de toekomst.
Dus technisch onderlegd betekent dat je ander gedrag kan vertonen op dit forum dan iemand die dit niet heeft?
Geen idee of Dre verwijderd is (volgens mij staat hij er gewoon nog in). Maar ongeacht veel gebruiker, veel kennis of veel vrienden hier. Als de mods proberen gelijke beslissingen te nenem kijken zij dus ook niet naar de naam achter de forum-gebruiker. En dat is heel goed! Dat geldt voor beide kanten. Dat heeft niets met ja-knikkers te maken, maar met respectvol gedrag naar elkaar. En alle mensen kwijt raken die veel kennis bezitten? Volgens mij zitten hier nog steeds heel veel mensen met heel veel kennis, maar die zijn wellicht wat meer op de achtergrond actief en bemoeien zich minder met dit soort steeds weer terugkerende discussies.

En als je goed leest in de topics die uit de hand lopen of waar dit soort discussies lopen, zitten daar meestal maar een zeer beperkt aantal forummers achter. Het grote merendeel geniet gewoon hier van Alfa, van de kennis en van de uitwisseling en heeft nooit problemen met moderators of wie dan ook

En als je iets niet meer interessant vind, inderdaad stop er dan mee. Scheelt jezelf heel veel ellende en mods veel werk :wink:
Jeder Popel fährt 'nen Opel
Jeder Affe fährt 'nen Ford
Jeder Blödmann fährt 'nen Porsche
jeder Arsch 'nen Audi Sport
Jeder Spinner fährt 'nen Manta
jeder Dödel Jaguar
Nur Genießer fahren Alfa
und sind immer schneller da

frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di dec 21, 2010 10:42

...... En als je goed leest in de topics die uit de hand lopen of waar dit soort discussies lopen, zitten daar meestal maar een zeer beperkt aantal forummers achter. Het grote merendeel geniet gewoon hier van Alfa, van de kennis en van de uitwisseling en heeft nooit problemen met moderators of wie dan ook.....

Meer dan waar! =D>
Los van het feit dat ondergetekende destijds zelf publiekelijk heeft gevraagd om een moderator lijst trouwens... :oops:

Grtz,fRank

MartijnGTA
Guru Duplice
Guru Duplice

di dec 21, 2010 10:43

Echt waar? Dat meen je niet.
Zou zo maar kunnen Dre had net als mij een waarschuwing gehad .
Triest als het zo moet iemand die zo veel voor de club heeft gedaan wordt respectloos behandeld.
Het is een feit. Schande........ Meer er over zeggen lijkt weinig zin te hebben. Tuurlijk zoekt AM de grenzen op maar wat wil je.... Lees eens terug op het oude forum, ga eens terug naar de start van het geheel. Krediet is blijkbaar niets waard in deze tijd.
Amen. De zoveelste verschaling van dit forum.
Nu:
156 GTA
156 Crosswagon x2
(SCARB 5781)

Ooit: 156 1.8 SW gaz, Giulietta Multi Air, 75 1.8IE, 155 2.0 16v

giardinetta
Advanced Member
Advanced Member

RE: Moderator Reminder: het voorstel topic!

di dec 21, 2010 10:43

Gelijk heb je ,we moeten hier allemaal ja-knikkers hebben en alle mensen met kennis van allerlei oude type's Alfa Romeo of technisch zeer onderlegde forummers
Steeds meer echte kenners keren dit forum de rug toe en echt interessante verhalen kom je niet meer tegen.
Met andere woorden ,een lekker rustig forum waar niks interessants te lezen is heeft de toekomst.
Dus technisch onderlegd betekent dat je ander gedrag kan vertonen op dit forum dan iemand die dit niet heeft?
Geen idee of Dre verwijderd is (volgens mij staat hij er gewoon nog in). Maar ongeacht veel gebruiker, veel kennis of veel vrienden hier. Als de mods proberen gelijke beslissingen te nenem kijken zij dus ook niet naar de naam achter de forum-gebruiker. En dat is heel goed! Dat geldt voor beide kanten. Dat heeft niets met ja-knikkers te maken, maar met respectvol gedrag naar elkaar. En alle mensen kwijt raken die veel kennis bezitten? Volgens mij zitten hier nog steeds heel veel mensen met heel veel kennis, maar die zijn wellicht wat meer op de achtergrond actief en bemoeien zich minder met dit soort steeds weer terugkerende discussies.

En als je goed leest in de topics die uit de hand lopen of waar dit soort discussies lopen, zitten daar meestal maar een zeer beperkt aantal forummers achter. Het grote merendeel geniet gewoon hier van Alfa, van de kennis en van de uitwisseling en heeft nooit problemen met moderators of wie dan ook

En als je iets niet meer interessant vind, inderdaad stop er dan mee. Scheelt jezelf heel veel ellende en mods veel werk :wink:
Je hebt denk ik wel gelijk,want als ik terug lees wat b.v. zaagmans of moletti geschreven hebben in het verleden is alleen maar oninteressant en opruiend.
Maar misschien is het ongeveer hetzelfde als je de nuon probeert uit te leggen dat je rekening niet klopt en tegen een muur aanloopt.

matthijs
Full Member
Full Member

di dec 21, 2010 10:46

Je hebt denk ik wel gelijk,want als ik terug lees wat b.v. zaagmans of moletti geschreven hebben in het verleden is alleen maar oninteressant en opruiend.
Maar misschien is het ongeveer hetzelfde als je de nuon probeert uit te leggen dat je rekening niet klopt en tegen een muur aanloopt.
Oja? Ik dacht net, laat ik eens kijken waarom de account gedeactiveerd is... kon het niet vinden.

Vrolijk Kerstfeest allemaal :P
Auto's... leuk, motorfiets, leuker!

Giulia2000TS
Guru Duplice
Guru Duplice

di dec 21, 2010 10:49

Het gaat over krediet... Zaagmans en AM zijn niet te vergelijken. En dan zeg ik niks negatiefs over één van beide. Krediet verdien je over de jaren heen en door de bijdrage die je doet. Dit is misschien een ouderwetsche gedachte maar ik blijf er bij..... Schande!

Klik op krediet voor alle 12.479 bijdragen...
Laatst gewijzigd door Giulia2000TS op di dec 21, 2010 12:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Dirk - Giulia2000TS

Aukje&Bart
Advanced Member
Advanced Member

di dec 21, 2010 11:46

mensen, hebben jullie nou echt niks beters te doen dan dit....

Als je problemen hebt met iemand van het forum spreek diegene er dan persoonlijk op aan ipv openbaar te fiten op diegene, schiet je werkelijk helemaal niks mee op!!!
In ons bezit;
Alfa 156 1.8ts sw 2006 facelift
Alfa 156 1.8ts 2001
Alfa 33 1.7 QV trackday project
Maserati Biturbo
Lancia Thema 8.32 Ferrari
Gehad;
Alfa 156 GTA
Alfa 155 2.5 v6
Alfa 33 1.4 IE
Alfa 33 Imola
Alfa 156 1.8

ErwinV6

di dec 21, 2010 12:45

Tja een forum blijft een forum.
Tig mensen met een mening, dus je zult het niet altijd met elkaar eens zijn...
Dat de moderatoren proberen hun werk/hobby zo goed mogelijk te doen is een feit, er is
maar 1 ding wat mensen boos maakt, en dat is meten met 2 maten.
Wees gewoon duidelijk en dan is er niets aan de hand.
Ik kreeg hier een tijdje terug een waarschuwing omdat iets wat ik gepost had leek op iets
commercieels (wat het niet was) en heb dat toen aangepast want het was ook niet duidelijk.....
Verder als je iets echt storend vind, dan heb je altijd nog de keus om weg te blijven op een forum,
laten we eerlijk zijn, er zijn belangrijker zaken...........
Veel plezier nog :wink:

cor
Guru
Guru

di dec 21, 2010 12:49

@Dirk, op zich heb je wel gelijk met je opmerking over verdiend krediet over de jaren heen, ware het niet dat, algemeen gesproken, krediet ook verspeeld kan worden. We leven nu eenmaal niet in het verleden, we weten niet wat er zich achter de schermen heeft afgespeeld en zich misschien nog steeds afspeelt, voor mij ook niet interessant overigens.
In dit soort kwesties kunnen wij ons daarom nooit een objectieve mening vormen.
Laatst gewijzigd door cor op di dec 21, 2010 13:51, 1 keer totaal gewijzigd.
--2000-- Bertone Blu Olandese (1974)
159 SW Tbi TI Bianco Ghiaccio (2010)

Giulia2000TS
Guru Duplice
Guru Duplice

di dec 21, 2010 13:12

@Cor; vriend, je hebt misschien wel gelijk en als ik door de postings van AM blader zie ik ook best wel wat grenzen die opgezocht worden. Maar geen openlijke uitingen die nou echt te ver gaan. Dus zal inderdaad wel achter de schermen zijn. Dan ontstaat bij mij de indruk dat het hier verboden is lastige vragen te stellen. Kritisch zijn is niet gelijk aan lastig zijn. Is gelukkig mijn niet objectieve mening. Subjectief: Schande....
Dirk - Giulia2000TS

schummi
Advanced Member
Advanced Member

di dec 21, 2010 13:14

@Schummi; het verwijderen van je advertentie voor je vitrinekast heb je waarschijnlijk aan mij te danken. Ik heb een jaar geleden exact dezelfde ikea kastjes aangeboden. Er waren destijds 2 aanbieders. Bij 1 aanbieder zat een mod vrolijk de handelswaar mee aan te prijzen. Bij de andere aanbieder (ik dus) werd de advertentie verwijderd vanwege niet gerelateerd.... Ik heb dus de vraag gesteld aan de mod's en daarop verdween jouw advertentie. Ik vind het de grootste onzin. Je hebt een fantastisch alfavrienden netwerk waar je dit soort handel bijna gratis aan gunt en dan nog is het niet mogelijk om zoiets te adverteren. Onzin....[/quote]

Guilia 2000 TS.
Je wordt bedankt :wink:
alleen dat je er al vooruit wil komen krijg je mijn respect eerlijkheid dat waarder ik wel.

En cor waarom een slotje erop laat mensen hun mening geven dacht dat we in een vrij land leefde :(

cor
Guru
Guru

di dec 21, 2010 13:51

Ja, je hebt gelijk het gaat er (nog) beschaafd aan toe :wink:
Heb m'n post aangepast.
--2000-- Bertone Blu Olandese (1974)
159 SW Tbi TI Bianco Ghiaccio (2010)

Jurian
Guru Duplice
Guru Duplice

di dec 21, 2010 14:32

Dus nu is Dre Mollet's account verwijderd.

Ongeacht waarom, toch eigenlijk te zielig dat dat moet.
Even de beentjes op de grond brengend: dit forum, deze hele Alfa bende, dat gaat toch eigenlijk, in essentie, nergens om?
Met alle respect zeg. Leef en laat leven! Geniet ervan, voor je het weet, wordt je aangereden door een Opel ;)
=D> Dank je Michel, dit is de nuchtere post waar ik op zat te wachten ! Waarom zelf niet gepost dan .... omdat ik precies zo over denk (maar stiekem toch me aan het hart gaat) ... het is toch eigenlijk wereldvreemd dat mensen elkaar niet meer kunnen luchten door iets wat op een beeldscherm staat ....
"It's a 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark and we're wearing sunglasses ..." 8)

Giulia2000TS
Guru Duplice
Guru Duplice

di dec 21, 2010 15:12

@Schummi; het verwijderen van je advertentie voor je vitrinekast heb je waarschijnlijk aan mij te danken. Ik heb een jaar geleden exact dezelfde ikea kastjes aangeboden. Er waren destijds 2 aanbieders. Bij 1 aanbieder zat een mod vrolijk de handelswaar mee aan te prijzen. Bij de andere aanbieder (ik dus) werd de advertentie verwijderd vanwege niet gerelateerd.... Ik heb dus de vraag gesteld aan de mod's en daarop verdween jouw advertentie. Ik vind het de grootste onzin. Je hebt een fantastisch alfavrienden netwerk waar je dit soort handel bijna gratis aan gunt en dan nog is het niet mogelijk om zoiets te adverteren. Onzin....
Guilia 2000 TS.
Je wordt bedankt :wink:
alleen dat je er al vooruit wil komen krijg je mijn respect eerlijkheid dat waarder ik wel.

En cor waarom een slotje erop laat mensen hun mening geven dacht dat we in een vrij land leefde :(
:wink:
Dirk - Giulia2000TS

Terug naar “Praktische gids voor de Alfist”