Vanmorgen eerst mn vriendin naar dr werk gebracht,en toen een spuitbusje voor de achterbumper gehaald.
Toen ik eindelijk zin had vanmorgen het spuitwerk aan de bumper afgemaakt,en vervolgens de oude bumper gedemonteerd.
Dat ging overichens niet zonder slag of stoot,1 bout vond het nodig om door te draaien in de bumper.
Uiteindelijk de bumper van die hoek maar afgebroken,en het doordraaiende steuntje met een waterpomptang tegengehouden.
Toen kwam het boutje er probleemloos uit,en kon ik goed zien hoe erg de roest achter de bumper was.
Dit is gezien vanuit de kofferbak,en het valt eigenlijk wel mee.
Over de hele breedte van de kofferbak is het roestig/rottig langs de rand, en ik ga het ook maar lassen,al is het geen APK afkeur.
Toen Jur vanmiddag kwam hebben we eerst de oude achterbank en deurpanelen naar de stort gebracht.
Daarna het nieuwe interieur gemonteerd,totdat Jur zich te beroerd ging voelen om het af te maken(griep)
Gelukkig was Jordy er inmiddels ook,en samen met hem heb ik de voorstoelen gemonteerd.
Vanavond had ik zin om de auto nog even achter te verlagen,dus even een uurtje de garage in,en toen was het alweer gebeurd.
Verschil tussen de originele en de nieuwe (merwede/intrax) achterveer.
En omdat iedereen er zo lekker over kan zeuren,KIJK een ASSTEUN
Nieuwe veer om de schokdemper heen
En verlaagd
De nieuwe achterbumper hangt nog los,omdat ik erachter nog lassen moet.
De 33 staat inmiddels wel een stuk mooier op zn pootjes,zal kijken of ik morgen wat betere foto's kan maken.