en volgens mij staat het cafe al weer een tijdje leeg. Is iedereen van alle nieuwjaars recepties zo afgetakeld dat ze niet meer toe zijn aan een biertje met de forum leden? Een schop voor dit topic!
Omdat ik vanvond weer eens te diep in het glaasje gekeken heb, heb ik een theorie. Dat als mensen van een bepaalde muziek-stijl houden, dat ze dan vaak meer overeenkomsten hebben.. Ik vind Alfa's gaaf, meeste forumleden hier ook wel denk ik
En ik ben een muziek fanaat.
Ik vraag me dus af, welke bands bezoeken jullie graag? Naar welke muziek luister je? Ben je een Festival ganger? Of opera liefhebber? Was je op eurosonic, Northsea Jazz, sZiget, of bij de band of chaos tour in de HMH? Welk radio station staat op, en wat is je eigen platencollectie? Of weet je niet eens wat vynil is?
Ik zelf heb voorkeur voor muziek van vroeger. Pre 1990, luister ik vrij veel, maar mijn eigenlijke smaak ligt bij het harde gitaar werk. Met tevens een nummer erbij uit de audiodoos;
(je moet er wel voor in de stemming zijn) :
Suicidal Tendencies - You Can't Bring Me Down
~.:Fantastico Nero 819B Mica & Canna di Fucile Metalic 1980 Alfa Romeo GTV6 3.0 24v:.~