Het forum is niet hetzelfde als zijn/haar gebruikers he.Als ik Dre was dan had ik lekker dit forum laten stikken, maargoed, wie ben ik he
Dre is springlevend en wel actief op andere fora. Zelfs nog een kerstkaartje van hem ontvangen waar ik uit op kan maken dat hij "vreemdgaat" maar wel met iets uit dezelfde stal.Tja als je het zo zegt heeft het wel iets kerkelijks; Immers de onzichtbare God heeft een van onze medegelovigen uit ons midden weggeruktWat zijn we nu wijzer 5 pagina's verder?
: Alleen maar verliezers, niets meer, niets minder.
@Giardinetta: Alfa "Geitelan??" Een nieuwe/ste afscheiding/vrijmaking.
Als het dan toch "kerks" moet: Overdenkt allen je zonden in deze kwestie en zie hoe betrekkelijk al dit gezever is.
Gelukkig en vooral gezond 2011 voor moderators,bestuursleden, (ex)forumleden en andere bijzondere- en gewone mensen.
Ik heb de kaart ook gehad, niet echt de ideale auto om in de sneeuw mee te rijden.Dre is springlevend en wel actief op andere fora. Zelfs nog een kerstkaartje van hem ontvangen waar ik uit op kan maken dat hij "vreemdgaat" maar wel met iets uit dezelfde stal.Tja als je het zo zegt heeft het wel iets kerkelijks; Immers de onzichtbare God heeft een van onze medegelovigen uit ons midden weggeruktWat zijn we nu wijzer 5 pagina's verder?
: Alleen maar verliezers, niets meer, niets minder.
@Giardinetta: Alfa "Geitelan??" Een nieuwe/ste afscheiding/vrijmaking.
Als het dan toch "kerks" moet: Overdenkt allen je zonden in deze kwestie en zie hoe betrekkelijk al dit gezever is.
Gelukkig en vooral gezond 2011 voor moderators,bestuursleden, (ex)forumleden en andere bijzondere- en gewone mensen.
Hier kan ik echt niet bij....Dus nu is Dre Mollet's account verwijderd.
Dit begint toch echt vervelend te worden. Kritiek wordt schijnbaar niet getolereerd hier.
Maak je geen illusies wij kunnen helemaal niets! Wij kunnen Moderators niet ontslaan. Wij donateurs hebben nul komma nul te vertellen, zo zit de Stichting nou eenmaal in elkaar.Hier kan ik echt niet bij....Dus nu is Dre Mollet's account verwijderd.
Dit begint toch echt vervelend te worden. Kritiek wordt schijnbaar niet getolereerd hier.
Laten we het eens anders bekijken: de mod`s zijn in dienst van ons dus kunnen we ze ontslaan. Degenen hier het meest lopen te zeiken over die functie moeten dan maar eens de ballen hebben om het zelf te gaan doen. Kijken of het ze dan net zo goed af gaat.
Ik ben hier voor de lol en omdat ik Alfa liefhebber ben. Elke keer weer discussies openen om de grenzen op te zoeken zitten de meesten hier niet op te wachten. Wel goede raad en leuke topics.
Mij persoonlijk maakt het niet uit of ik de Mod`s ken, ik respecteer de REGELS.
Fijne feestdagen allemaal, en uiteraard ook voor Dre!
Paul
Op de dam staat het niet meer.Randjes, regels, voorwaarden, waar is het hek?
Ik schaar mij achter deze post, van de eerste tot de laatste zinHier kan ik echt niet bij....Dus nu is Dre Mollet's account verwijderd.
Laten we het eens anders bekijken: de mod`s zijn in dienst van ons dus kunnen we ze ontslaan. Degenen hier het meest lopen te zeiken over die functie moeten dan maar eens de ballen hebben om het zelf te gaan doen. Kijken of het ze dan net zo goed af gaat.
Ik ben hier voor de lol en omdat ik Alfa liefhebber ben. Elke keer weer discussies openen om de grenzen op te zoeken zitten de meesten hier niet op te wachten. Wel goede raad en leuke topics.
Mij persoonlijk maakt het niet uit of ik de Mod`s ken, ik respecteer de REGELS.
Fijne feestdagen allemaal, en uiteraard ook voor Dre!
Paul