The nice thing about quotes is that they give us a nodding acquaintance with the originator which is often socially impressive.
Kenneth Williams
Voor zover ik weet is er geen onvertogen woord geuit. Please correct me if I'm wrongEn de moderators schitteren door afwezigheid....
E papa fume une pipe! Jongens, rook eens de vredespijp en zoek geen spijkers op laag water, want door de kou is het water tot ijs verworden. Laat deze kou niet om jullie hart slaan door met kilheid op elke overwinterende slak alsnog zout te gooien, waardoor deze niet meer eetbaar is voor het kerstdiner...Vrolijk kerstfeest! (in het kader van de volzinnen gooi ik er maar iets in wat ook veel letters heeft).
Het is een alfaclubje jongens, kom op! Geen politieke partij...vind je het niet leuk: start een eigen clubje. Zo ontstaan nieuwe voetbalclubs, kerkgenootschappen en zelfs politieke partijen.
Het gebeurt dagelijks dat wegen van mensen zich scheiden... niet altijd leuk, maar het gebeurt.
Het Saeghuys forum is hierdoor ontstaan, en op alfaforum.nl zitten ook een paar oude bekenden. (gelukkig zien we Zaagmans op ons forum zo af en toe zijn warme licht nog schijnen)
De acceptgiro lag gisteren bij mij op de mat en ik betaal hem weer netjes.Ga ik me ergens aan storen, dan stop ik gewoon met mijn donatie.
Vrolijk kerstfeest allemaal!
Gaat ook niet over de al dan niet gezegde onvertogen woorden.. maar meer om van hun kant wat helderheid te verschaffen.Voor zover ik weet is er geen onvertogen woord geuit. Please correct me if I'm wrongEn de moderators schitteren door afwezigheid....
Vrolijk kerstfeest.E papa fume une pipe! Jongens, rook eens de vredespijp en zoek geen spijkers op laag water, want door de kou is het water tot ijs verworden. Laat deze kou niet om jullie hart slaan door met kilheid op elke overwinterende slak alsnog zout te gooien, waardoor deze niet meer eetbaar is voor het kerstdiner...Vrolijk kerstfeest! (in het kader van de volzinnen gooi ik er maar iets in wat ook veel letters heeft).
Het is een alfaclubje jongens, kom op! Geen politieke partij...vind je het niet leuk: start een eigen clubje. Zo ontstaan nieuwe voetbalclubs, kerkgenootschappen en zelfs politieke partijen.
Het gebeurt dagelijks dat wegen van mensen zich scheiden... niet altijd leuk, maar het gebeurt.
Het Saeghuys forum is hierdoor ontstaan, en op alfaforum.nl zitten ook een paar oude bekenden. (gelukkig zien we Zaagmans op ons forum zo af en toe zijn warme licht nog schijnen)
De acceptgiro lag gisteren bij mij op de mat en ik betaal hem weer netjes.Ga ik me ergens aan storen, dan stop ik gewoon met mijn donatie.
Vrolijk kerstfeest allemaal!
helemaal mee eens!
Vrolijk kerstfeest!