Lorenzootje

RE: Het nieuwe rijden

wo jul 27, 2005 01:01

Ik weet wel wat beters, waar VROM zich mee bezig kan houden. Laat ze maar bij Zalm aankloppen en die 65 cent per liter die naar de overheid gaat afschaffen. Dan hoor je mij niet meer klagen en ga ik zuinig rijden

stof
Guru
Guru

Re: RE: Het nieuwe rijden

wo jul 27, 2005 09:28

Die trajectcontrole is te foppen trouwens... getest en bewezen 8) het is alleen een beetje te omslachtig om 't dagelijks te doen. Kan je beter 6 minuten 80 rijden, dan ben je er ook vanaf...
Vertel 8)
Getest met auto's van de zaak... 5 dezelfde bestelbusjes met dezelfde kleur, dezelfde belettering, allemaal leeg dus 'tzelfde gewicht (weet niet of ze dat ook meten, was voor zekerheid :)) èn... belangrijkste denk ik... akelig op elkaar lijkende kentekens. Leuk, zo'n megawagenpark :).

Met z'n 5en vanaf het begin van de trajectcontrole naast elkaar, vlak achter elkaar (èng dicht achter elkaar) erop... en direct na de eerste serie camera's beginnen te rouleren... baantjes wisselen, voor en achter omwisselen, zoveel mogelijk blijven 'zwermen', bij elke rij camera's boven de weg moet de opstelling weer anders zijn maar hetzelfde lijken.

Eerst een keer met 90 op de tacho's (dus als 't goed is geijkt) geprobeerd... later nog eens met 100... dus op zeker te hard voor een 80km-zon(d)e, ook met correctie.

Nooit wat van gehoord... dus 't werkt. Maarja, hoe doe je dat in je eentje... Of hebben we hier genoeg alfa's van eenzelfde type die er ècht heel erg 'tzelfde uitzien op een camera om 't te proberen? :lol: 8)
Nu met 2, 4 èn 8 cilinders in L, B en V-opstelling!

WAARSCHUWING: Dit bericht kan ironie of sarcasme bevatten. Stop met lezen als U humeurschommelingen, misselijkheid of verhoogde bloeddruk ervaart.

Doix

wo jul 27, 2005 11:53

Bij deze dus een oproep van mij voor gele Alfa 145's met antracietkleurige velgen.... :biggrin:

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

wo jul 27, 2005 13:43

Ja, lachen om dat zo te doen zeg... helemaal leuk als er dan toevallig net een Blik-Op-De-Weg auto achter je karavaantje rijdt, dat wordt errug leuke TV :jumping:

Yuri
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

stof
Guru
Guru

wo jul 27, 2005 22:13

Tja en hoe doen we dat dan met die kentekens he... we zijn niet overal zomaar in de gelegenheid om 't met 6 auto's met allemaal ##-VT-VG te doen ben ik bang?

Zoals wij toen 8) :D
Nu met 2, 4 èn 8 cilinders in L, B en V-opstelling!

WAARSCHUWING: Dit bericht kan ironie of sarcasme bevatten. Stop met lezen als U humeurschommelingen, misselijkheid of verhoogde bloeddruk ervaart.

MadMets

ma aug 01, 2005 10:32

Oh, dat spel is een exe bestand... Wat jammer nou dat ik een mac heb. Had nou net mijn ochtend willen spenderen aan het A2racer ogende spelletje. :roll:

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”