Dit is Gerlach en niet Tarzan!?
Peter Plevier had een prachtige Bertone, hier samen met Niek de Kreek bij het uitkomen Tarzan. De gele is verkocht naar Skandinavie, de auto van Niek is nog in Nederland.
Dit is Gerlach en niet Tarzan!?
Peter Plevier had een prachtige Bertone, hier samen met Niek de Kreek bij het uitkomen Tarzan. De gele is verkocht naar Skandinavie, de auto van Niek is nog in Nederland.
je hebt nog geen kwart gezien van wat ik in acht dikke plakboeken heb. Ik was al een tijdje van plan om dat te digitaliseren want alle foto's uit die tijd zijn van voor pixels en sensors en het wordt een stuk toegankelijker als het op een harde schijf staat. Op het forum plaatsen gaat dan in één moeite door! En ik hoop dat het inspirerend werkt, dan komt er misschien nog meer mooi materiaal boven water.......Jos, jou scanner draait overuren gok ik? Thumbs up!
okay okay, er stond ook uitkomen Tarzan hè, dan ben je al bijna in de Gerlach.....Dit is Gerlach en niet Tarzan!? Wink
Ben daar een keer uitgevallen met een gebroken carburateurveertje, was misschien toen?Ik zag jou op de startlijst staan Jos, maar niet in de uitslagen
zijn dat compomotive velgen? wat een beest!Het '' bangelijk machien'' van Christian Foederer
Jos ga door, kan me "HET Beest" goed herinneren.En ik hoop dat het inspirerend werkt, dan komt er misschien nog meer mooi materiaal boven water.......