wat een mooi Topic Jos, wat zo leuk is .van een aantal auto's die ik hier op de foto's zie is al zo veel mee geraced en gecrasht en toen zei men al als de prestatie wat slecht was...jah joh die auto is ook wat moe he...racemoe !! zei men dan met een uiterst serieuze blik !, alsof het niet aan de coureur lag...
echter er rijden er nu nog een paar van rond of staan er gebruiksklaar te wezen...dat zijn dus auto's die gewoon al dik 15 jaar mee geraced wordt..onvoorstelbaar. Baggermans was ook idd de man van het eerste uur..iedere keer als die weer aan de start verscheen liep ik naar nieuwelingen toe ..Heren dat is Baggermans en die man heeft maar een standje op zijn gaspedaal en dat is helemaal onderin..dus zie je hem aankomen...weggewezen en dan probeerde ik dus vervolgens achter Baggermans aan te sluiten..
jah toen zat in de Trofeo veel strijd , close racing , af en toe wat harde woorden met kreten als "illegaal !! "..of "ik zeg er niks over maar het klopt niet " maar ook ..altijd als gebroeders in het kwaad of vrienden van het circuit gaan. nu is dat wat anders ....veel gezapiger en gaan er soms mensen compleet door het lint als er een deukje in een bumper wordt gereden e.d... het slaat naar mijn persoonlijke mening nu wat door naar te lief , kreten als... gaat nergens over , ..het is even de tijdsgeest hoop ik want op de laatste races van dit seizoen proefde ik weer meer strijd dan voorheen..nog steeds is de Challenge een zeer uniek concept ! nog steeds ! onbegrijpelijk dat er niet meer andere merkklasse's zijn opgericht op deze manier, namen noemen is link..maar mensen als jou,Bob, Baggermans, Foederer, Arthur,Huib, Jan,Rolf,Ron, etc en de trouwe volgelingen zijn de mensen geweest die het gewoon gedaan hebben! petje af. en in die geest zal ik altijd proberen te handelen. Groet Christiaan
je moet gewoon nog meer gas geven.