zo jan 02, 2011 14:20
Jos en tijd zat?
leuk topic, ook al is de reden dat Jos zelf niet meer in Het Beest zit minder leuk. balen dat dat toch slecht is afgelopen toen.
Onno Vlaanderen rijdt tegenwoordig een dikke Porsche 911 (was toen al een liefde van hem...) bij de HARC.
Zijn ex bertje is een tijd door Wolter Gratema (de taxateur) bereden bij de HARC, afgelopen jaar door Jan Slinger opgefrist , nu weer te koop oa op Anamera.com. Is dezelfde auto, maar heeft zoals elke racer de nodige evolutie (in welke richting dan ook) doorgemaakt.
Mijn Alfetta GTV is nu in handen van Gerard Baggermans, beter kon ie eigenlijk niet terecht komen denk ik! Word alleen erg weinig gebruikt de laatste jaren helaas..Ding is wel volledig doorontwikkeld naar modified 2000, iets waar ik toen geen zin in had , mede omdat mijn voorkeur toch bij de 105-jes ligt...
Laatst gewijzigd door
vV op zo jan 02, 2011 14:39, 1 keer totaal gewijzigd.
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.