Slinger
Advanced Member
Advanced Member

Re: RE: Squadra/Trofeo Giulia - Iemand bekend met deze?

wo jan 05, 2011 23:42

@ Tim: het was niet Fonger maar David Smith die de auto op z'n dak legde op Assen destijds. Daar was helemaal niets meer recht aan dus het zou me verbazen als dat deze auto is. Ik weet het trouwens zeker want die had een andere kooi. Ik was erbij destijds (nog in mijn Bertonetijd).

En Jan Rozenkrans is zeker niet van de aarbodem verdwenen, hij huurt af en toe nog wel eens een Squadra van Pascal Giacomini.

Groeten,

Dennis
..
Rozenkrans reed afgelopen 2seizoenen in een Saker, en paar keer met Pascal. Afgelopen seizoen met de Saker trouwens amper gereden. Die Squadra van Pascal is trouwens Rozenkrans z'n oude auto. Zie ook het hierboven geplaatste filmpje.
Owning an Alfa Romeo is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but fuck it! She is soo damn HOT !!!
33 16v SW Racer

Andiamo Lesti Fumando Assai
Veni, Vidi, Veloce!

vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: Squadra/Trofeo Giulia - Iemand bekend met deze?

do jan 06, 2011 10:04

http://www.wielhoven.nl/work_2.php van David was deze... maar dat was een kooi van Wielhoven/Peter P.
andere auto en ik neem aan dat deze inmiddels gerecycled is...
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.

frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do jan 06, 2011 10:26

http://www.wielhoven.nl/work_2.php van David was deze... maar dat was een kooi van Wielhoven/Peter P.
Die bedoelde ik idd Walter. Lijkt me inderdaad dat deze intussen verworden is tot koelkast... :wink:

Grtz,fRank
Poetsen is voor mensen met patina-angst...

Dominic
Guru
Guru

do jan 06, 2011 11:26

Die bedoelde ik idd Walter. Lijkt me inderdaad dat deze intussen verworden is tot koelkast... :wink:

Grtz,fRank
Vlgs mij rijd deze weer met een polyster neus erop.
made bij Christiano

Dominic
Guru
Guru

do jan 06, 2011 11:30

Rozenkrans reed afgelopen 2seizoenen in een Saker, en paar keer met Pascal. Afgelopen seizoen met de Saker trouwens amper gereden. Die Squadra van Pascal is trouwens Rozenkrans z'n oude auto. Zie ook het hierboven geplaatste filmpje.
De squadra van pascal met de benneton neus( kleuren zijn trouwens gejat van een ander SB super :mrgreen: )
is de ex van Termijtelen.

Dick

za jan 08, 2011 21:08

De Giulia met Christiano's plastic neus van Peter Scheefhals is de oude auto van Fonger. Die van David Smith was echt wel "beyond repair".

Slinger
Advanced Member
Advanced Member

zo jan 09, 2011 00:57

De squadra van pascal met de benneton neus( kleuren zijn trouwens gejat van een ander SB super :mrgreen: )
is de ex van Termijtelen.
Ja stom, dat is waar ook, hmm weet niet waarom ik dit dacht, is die auto ook nooit van Rozenkrans geweest? Of ben ik nou weer teveel in de war met andere auto's?

Die emt die Polyester neus, is die ook niet van Peter Gerhards geweest?
Owning an Alfa Romeo is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but fuck it! She is soo damn HOT !!!
33 16v SW Racer

Andiamo Lesti Fumando Assai
Veni, Vidi, Veloce!

vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do jan 13, 2011 13:56

even edit mijnerzijds, Jan Berfelo reed toen met een rode neus. Ik meen dat ie na deze klapper groen werd.
(jteee mijn geheugen begint mij in de steek te laten.... :shock: 0
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.

Terug naar “Racen - Algemeen”