Met ingetrapte koppeling zit hij ook vast. De bak is goed. Met losgekoppelde cardanas (van de achterste harde schijf) en in de vrij draait de bak echt soepel, en datJa raar verhaal,... maar als je start met ingetrapte koppeling,.. hetzelfde,.? ik zou eens proberen,. na starten van de motor,.. motor afzetten met ingetrapte koppeling,.. en daarna weer proberen,.. met en of zonder koppeling,... kan ik niet opmaken uit je reactie ivm starten in neutraal,... anders zit toch echt het euvel in je "nieuwe koppeling",... aandrijfas lager,.. denk namelijk dat daar ergens het probleem zit,...
En of anders probleem met je startmotor,./,. accu,.. massakabel,.?
Succes,..
Ciao,..Han,..
is terwijl de plaat tegen de drukgroep zit. En met losgekoppelde cardanas zat het blok ook vast.
Als je het blok eenmaal met de hand en een meter verlengbuis draaiend aan de krukas weer gangbaar hebt gemaakt kun je hem daarna wel weer makkelijk draaien, ook met bougies nog in het blok.
Gisteren startte hij wel na 2 dagen niet gedraaid te hebben, moeizaam maar hij deed het.
Heb zelf het gevoel dat het aan plakkende lagerschalen oid ligt, net of alles vacuum gezogen is. Als het probleem aanhoudt zal ik de carterpan even lichten en de schalen demonteren.
Dank voor het meedenken