Ik zal eens kijken naar die foto`s. Ik heb ook nog filmpjes van op de Nordschleife en van de race cursus op Assen, kun je mooi het geluid horen wat ie toen maakte. Staan helaas nog op VHS (begin me wat oud te voelen..), moet ik dus ook digitaliserenDit is grappig om te lezen ! De auto heeft al een behoorlijke ervaring opgebouwdHoly Cannoli, dat is mijn oude QV, die heb ik jaren gehad (van 1997-2001 geloof ik) Vroeg me laatst nog af of ie nog bestond, ja dus . Wat is dat ding slecht geworden zeg, toen ik hem verkocht (in 2001 dacht ik) was hij nog in zeer redelijke staat, alleen wat roest bij de voorste kriksteunen. Ik heb er daarna (2004 schat ik) nog eens een andere motor in gelegd voor de toenmalige eigenaar omdat hij zonder olie had gereden (kon ie blijkbaar niet tegen). Weet niet waar hij de afgelopen jaren is geweest, zo te zien niet een al te goede baas gehad
Man, wat heb ik een spijt dat ik die auto toen heb verkocht, heb er zoveel mooie dingen mee beleefd. Heb er onder andere mijn race licentie mee gehaald in Assen 1999. Veel HARC trainingsdagen mee gereden en diverse malen de Nordschleife mee bedwongen. Was altijd een heel snel en betrouwbaar apparaat, toen ik hem verkocht stond de teller richting de 3 ton. Had er ook een TS bak onder gesleuteld weet ik nog. Was toen ook mijn daily driver, ik werkte toen bij Scania in Zwolle, elke dag 70 km. heen en 70 km. terug met een big smile op m`n gezicht De helft van mijn loon ging op aan benzine maar dat boeide toen nog niet. Weet niet of mijn zelfbouw RVS uitlaatsysteem er nog onder hangt, alleen een middendemper had ik er onder, de rest was van voor tot achter van dunwandig RVS, dat geluid, MAGISTRAAL!
Jammer dat ie zo slecht is geworden, ik zou bijna de huidige eigenaar gaan pb-en of ie de QV niet wil verkopen...
Ik zal eens kijken of ik wat foto`s kan digitaliseren (ja, ja, toen hadden we nog gewone foto`s ) van zijn glorietijd.
De man van wie ik haar gekocht heb heeft haar eind 2004 'rijdend' weggezet tot afgelopen november, heeft tot die tijd ook altijd binnen gestaan. Hij zei dat hij de auto bij jou gekocht heeft.
Wat is slecht ? Over het algemeen zit de auto nog prima in de lak, bestuurders deur moet gelijk even mee genomen worden bij het herstel. 1 achterdeur heeft al eens nieuwe lak gekregen.
Remleiding achter is vervangen nu, was helemaal rot. Hoofdcilinder koppeling moet ook nog ivm slechte pedaal druk.
Bak heb ik ook vervangen voor een originele 75 bak, koppeling uit de oude bak was ook tot stof wedergekeerd.
Qua interieur is ook zeker niet te klagen, stoelen niet uitgezeten, bekleding nog gaaf, hemel ook nog prima !
Ik heb nieuwe dorpels/spatbordranden besteld dus de roest is straks weer verdwenen.
De uitlaat is een standaard uitlaat geworden.. wel jammer dat ze de rvs er onder vandaan gehaald hebben, kan me het genot zo voorstellen
Ben wel zeer benieuwd naar de foto's !