Roy, dat je wat metg Jags hebt kan ik bevatten, maar wat met die Maxi en Allegro? Ze waren niet mooi, ze reden niet lekker en zelfs de kwaliteit van Alfa was misschien wel beter in die tijd. Pre is natuurlijk dat ze als klassieker niet geleifd zijn dus veelal afgedankt en dus bijzonder nu. Zou eerder een Triumph 2500 nemen of een Rover P6. Eens kiijken of ik het na je uitleg wel kan snappen.
Ach de Allegro vindt ik heel simpel kwa model geweldig, dus vandaar dat ik hem ook heb en deze weer zelfs geintervieuwd ben voor het magazine Great Britisch Cars waar mijn Allegro 1300 Super de Luxe een 5 pagina tellend artikel gaat sieren, naast dat ik het model gewoon geweldig vindt (ik zeg niet mooi) speelt de zeldzaamheid een grote rol, want probeer nog maar eens een Allegro te vinden, en dan al helemaal een goed rijdende waar de rekeningen van de laatste jaren (+/- 1200 euro) nog bij zitten. Nee ik vindt hem gewoon leuk en moest hem hebben zo hoop ik ook nog de Italiaanse variant te vinden de Innocenti Regent maar dat zal heel wat moeilijker gaan worden.
De Maxi is een verhaal apart, deze zou naar de sloop gaan en dat vondt ik zonde dus de eigenaar gevraagd of die hem in plaats van naar de sloop zou brengen hij hem voor mijn schuur zou willen zetten en dat is dus gebeurt.
Jaguars en andere grote luxe Engelse auto hebben mijn voorkeur natuurlijk en dat is ook echt mijn liefhebberij, maar er staan nog meer aparte Engelse autos op mijn lijstje, een Vitesse 3500 o.a. wel een Vanden Plas, Rover 827 Coupe, Range Rover, Austin Princess, Diverse Jaguars en Daimler en natuurlijk een Rolls of Bentley. Er zal iedergeval nog wel het één en het ander bij komen gelukkig staat mijn vriendin helemaal achter mij in de auto hobby.
Deze heb ik ook nog staan maargoed mijn onderschrift is aan het maximale, zo heb ik ook mijn eerste auto nog staan een Renault Safrane 2.2l uit 1994.
Ciao Roy