Vergeet ook je goede uitlaat niet, anders heb ik de remblokken helemaal niet nodig. Zolder is erg fanatiek op geluid. En ze doen niet aan hollands "polderen"Neem voor Zolder genoeg remblokken mee! Slijten daar nogal hard
Mzzl Dj
Vergeet ook je goede uitlaat niet, anders heb ik de remblokken helemaal niet nodig. Zolder is erg fanatiek op geluid. En ze doen niet aan hollands "polderen"Neem voor Zolder genoeg remblokken mee! Slijten daar nogal hard
Ben idd de eerste 2x Zolder met de turbo naar huis gestuurdVergeet ook je goede uitlaat niet, anders heb ik de remblokken helemaal niet nodig. Zolder is erg fanatiek op geluid. En ze doen niet aan hollands "polderen"Neem voor Zolder genoeg remblokken mee! Slijten daar nogal hard
Mzzl Dj
inderdaad en 95,2 (zoals ik had) is dus gewoon zwarte vlag einde oefening.Ik dacht strikt 95 dB, maar dan per auto, dus niet gemiddeld.
De eerste keer heb je volgens mij jezelf naar huis gestuurd; toen stond er 'waaaater op de suiger'...Ben idd de eerste 2x Zolder met de turbo naar huis gestuurdVergeet ook je goede uitlaat niet, anders heb ik de remblokken helemaal niet nodig. Zolder is erg fanatiek op geluid. En ze doen niet aan hollands "polderen"Neem voor Zolder genoeg remblokken mee! Slijten daar nogal hard
Mzzl Dj
Toen ik in de pit stond en na de zwarte vlag plofte te pakking, was een mooie combi die dag
De eerste keer heb je volgens mij jezelf naar huis gestuurd; toen stond er 'waaaater op de suiger'...(lekke koppakking)
Grtz,fRank
Een correct gemonteerd colablikje op je uitlaat helpt uit meen ik me ter herinneren van 2009 of was het nou 2010?tis niet ideaal maar als je na eerste waarschuwing weet waar de meetpalen staan kan je daar wat verder vanaf rijden dan gaan gemeten db's hard omlaag