Deze foto's maakte mij wel enthousiast, om dit ook eens inelkaar te 'knutselen'
Volgens mij is het een aircopomp die je daar ziet zitten..stuurbekrachtiging zit daar.
Dure bougiekabels ook . Wel erg lekker zo hoor, gaaaf!
Dat kan je toch helemaal niet zien aan deze foto's?!Wel belachelijk om dan niet de ontsteking ook te regelen met de megasquirt
Sorry Michel ik bedoelde idd met dis-ontsteking.Dat schrijft Martin dan wel een beetje raar op, want de ontsteking gaat gewoon volgens de sparkmap in de MS...
Ik geloof niet dat je ook maar 1pk verschil creëert met de dis-ontsteking.
Het staat missichien wel cleaner en je hebt minder onderhoud, maar je moet wel het een en ander ombouwen.
Het zal je onderin de toeren met vol gas wel schelen hoor. Platinum/Iridium bougies merk je daar ook best wel.Bij een atmosferische motor met 10:1 compressie en een max toerental van onder de 7000 toeren niet echt interressant dus... Dan blaas je de kaarsjes echt nog niet uit.