Wat een prachtige Duetto zeg! En in een mooie kleur ook.
Koen
Dat is inderdaad jammer. Was een leuke aanvulling geweest.Erg leuk onderwerp. Eindelijk eens aandacht specifiek voor die schaal en modellen. Maar ehhh, Togi zit daar niet bij dus...
Koen
Ja, zie er zeker niet verkeerd uit zeg ik als art director zijnde..
Koen
Togi verdient een eigen boek... (hint )
Een foto van de 1:1 auto kan ik zo gauw niet vinden.
Klopt. De bumper is te zwaar, de koplampen te klein en de grill te iel. Dan idd die knik en heb je de wielen al gezien? Die zijn helemaal een aanfluiting. Deze wielen zijn ooit ontworpen voor (o.a.?) de Pinin Farina 6C 2500 S Coupe waarbij er in het dieper gelegen stuk een foto ets ring ingezet werd. De "doppen" komen dan al op een vreemde manier scherp buiten, maar dat is nog tot daaraan toe. Maar sinds ze die wielen hebben, worden ze te pas en te onpas op allerlei kits gebruikt zonder die foto ets ring erin en dan ziet het er al helemaal niet uit. Het straalt er gewoon vanaf dat ze niet compleet zijn. Ik vind dat Klaxon de laatste tijd serieus aan het afglijden is.Zo zie je duidelijk dat de neus niet al te succesvol is verkleind. Ook de knik in de voorruitomlijsting hoort er niet, terwijl het model voor de rest er helemaal niet verkeerd uit ziet.