Zou het dan echt waar zijn?
http://www.autoblog.nl/archive/2011/01/ ... post-40439
Everything has a price on it. So does Alfa Romeo.Fiat denies rumor.
Too much invested in Alfe to get rid of it
En dat met V.A.G. motors? Brrrrrr.Ik zeg dit al sinds de 1e geruchten, dit gaat gewoon gebeuren, hoe harder Fiat het ontkent hoe sneller de deal eraan zit te komen.
Sowieso heeft VW heeft een geldzak met 20 miljard euro, daar komt voor beide partijen wel een leuke deal uit.
Ik ben iniedergeval positief, dankzij VW kan Alfa uitgroeiend tot een wereldmerk en als dat maar half zo goed gaat lopen als Audi dan viert Alfa over 99,5 jaar gewoon zijn 200e verjaardag.
Ben ik volledig met je eens.Ik zeg dit al sinds de 1e geruchten, dit gaat gewoon gebeuren, hoe harder Fiat het ontkent hoe sneller de deal eraan zit te komen.
Sowieso heeft VW heeft een geldzak met 20 miljard euro, daar komt voor beide partijen wel een leuke deal uit.
Ik ben iniedergeval positief, dankzij VW kan Alfa uitgroeiend tot een wereldmerk en als dat maar half zo goed gaat lopen als Audi dan viert Alfa over 99,5 jaar gewoon zijn 200e verjaardag.
geen woorden voor, hopelijk gaat het niet door, ... ik haat duitse degelijkheid, geen emotie, geen passie..
gewoon lekker in de 75 blijven rijden dus..
Dat de navi overgenomen is, wist ik al, komt gelukkig bij de beste merken voor, neemt niet weg dat ze beter de MMI hadden kunnen plaatsen.
Gelukkig is er meer aan een auto dan alleen de middenconsole.