opstelling op de grid, Zolder
Ja Jos, volgens mij wel. Al heet ik geen Walter...Walter, weet jij of die 75 met NL vlag er overheen ook van Dion was?
Ja op zeker,startnummer 34 ! de auto is daarna naar Ary-Hans gegaan .Ja Jos, volgens mij wel. Al heet ik geen Walter...Walter, weet jij of die 75 met NL vlag er overheen ook van Dion was?
Is dit de oranje welke nu bij mij in de schuur staat (Ex Remco de Boer)
Jan Dekkers voor het oprijden van de Nurburgring
als je goed kijkt zie je dat er een auto dwars gaat naast Dion en achter Ludwig , Dion kijkt er ook naar , ik vermoed een GTV of een Bertone.
Huib Onderstal en Ludwig de Buyser
tjee wat zijn jullie scherp zeg, da´s Ary-Hans die ´m verliest. Ik zal later een foto posten dattie iets verderop in de banden staat.als je goed kijkt zie je dat er een auto dwars gaat naast Dion en achter Ludwig , Dion kijkt er ook naar , ik vermoed een GTV of een Bertone.
Zelfs zo dwars dat die een het kapseizen is, toch ? of zijn het er nou 2 ? een GTV en een Bertone ?
Wit blauwe 75 is Marshall(weet geen voornaam)een engelse rijder
De "greatest Alfa races" in Spa waren echte hoogtepunten, zoveel race-Alfa's waren er nooit bij elkaar geweest en zijn er sindsdien ook nooit meer bij elkaar gekomen volgens mij. Dit is een echt zoekplaatje, ik zie Ron Simons, Joop Baltussen, Oliver Grossl, Onno Vlaanderen, Fiorani, Douwe Heida, Johan de Vries, Jonathan Walter, Hans Fink, Christian Foederer, Ludwig de Buyser, Niek de Kreek, Rudiger Forster, Ary-Hans de Zanger. Wie ziet er nog meer?
Ik denk Niek de KreekWie is die grijze Bertone achter Ron= Moet een snel ding zijn wil je zo ver naar voren starten!
Alleen snelle rijder redt je het niet mee op Spaof snelle rijder