op Automodellando trouwens een leuke vergelijking tussen de 1750 Berlina uit deze kiosk reeks en de Togi 2000 Berlina:
Een wereld van verschil, toch heeft de Togi naar mijn mening de meeste charme.
En de Alfasud 1.2 uit 1972, die zat ook al in de Fabbri-più-amati-enzovoort reeks.Opvallend, er worden weer twee modellen uit de oude serie hergebruikt (GT junior en Spider Veloce).
Hopelijk wel met een leuke kleurkeuze.
Tuurlijk, die zag ik over het hoofd. Hopelijk dit keer in het oranje of knalgroen (blijf ik de leukste kleurtjes vinden voor de oer sud).En de Alfasud 1.2 uit 1972, die zat ook al in de Fabbri-più-amati-enzovoort reeks.Opvallend, er worden weer twee modellen uit de oude serie hergebruikt (GT junior en Spider Veloce).
Hopelijk wel met een leuke kleurkeuze.
Sommige andere modellen voegen weinig toe, met name van het nieuwere spul zijn er al genoeg Norev's, Mondomotors', Motorama's en Welly's.
Opvallend dat de SZ nu helemaal achteraan is gezet. Kennelijk toch een redelijk heftig probleempje (rechten?).
Leuke vergelijking. De Togi is er een uit de begeerlijke oudere series, nog met 4 te openen portieren. Bij dit model zijn de ruitenwissers en de meerkleurige achterlichten niet origineel. Deze wielen, gemaakt voor de Montreal, kregen ze wel vaker mee bij Togi.op Automodellando trouwens een leuke vergelijking tussen de 1750 Berlina uit deze kiosk reeks en de Togi 2000 Berlina:
Een wereld van verschil, toch heeft de Togi naar mijn mening de meeste charme.
Begin deze maand door iemand van het Alfetta-transaxle forum gespot in de Bruna winkels!Ze hebben ze ook met diorama zie ik. Helaas zijn die niet allemaal foutvrij:
De Duitser in Houten met een tafel altijd vol met deze kiosk Bond auto serie had er in december NAMAC beurs een tientalBegin deze maand door iemand van het Alfetta-transaxle forum gespot in de Bruna winkels!Ze hebben ze ook met diorama zie ik. Helaas zijn die niet allemaal foutvrij:
Die van mij heeft inderdaad ook gewoon de gril op de juiste manier geplaatst.De Duitser in Houten met een tafel altijd vol met deze kiosk Bond auto serie had er in december NAMAC beurs een tientalBegin deze maand door iemand van het Alfetta-transaxle forum gespot in de Bruna winkels!Ze hebben ze ook met diorama zie ik. Helaas zijn die niet allemaal foutvrij:
te koop , Euro 8,00. Die Alfetta's waren snel verkocht. Deze modellen (no75) van Universal Hobbies via Fabbri wel met
de gril in de goede richting !
Heeft die van jou ook zulke 'beslagen' ramen? Dat figuurtje valt me nu pas op...Leuk detail vind ik ook het bond figuurtje dat achter het stuur zit.
Nee dat ligt denk ik aan de foto hier, bij mijn model is het figuurtje redelijk goed te zien.Heeft die van jou ook zulke 'beslagen' ramen? Dat figuurtje valt me nu pas op...Leuk detail vind ik ook het bond figuurtje dat achter het stuur zit.
Ik weet niet of je hem makkelijk kunt losnemen, maar staat dat Universal Hobbies nog op de bodem of ergens anders op de verpakking?
Staat op de rand van de blister 2010 GE Fabbri/ Universal Hobbies France-Made in China.Heeft die van jou ook zulke 'beslagen' ramen? Dat figuurtje valt me nu pas op...Leuk detail vind ik ook het bond figuurtje dat achter het stuur zit.
Ik weet niet of je hem makkelijk kunt losnemen, maar staat dat Universal Hobbies nog op de bodem of ergens anders op de verpakking?
Zal wel dezelfde airco inzitten als in mijn Lancia Lybra... heb ook veel last van beslagen ramen.Heeft die van jou ook zulke 'beslagen' ramen?Leuk detail vind ik ook het bond figuurtje dat achter het stuur zit.