Oke, maar om dan maar direct een pact met de duivel te sluiten....Maw. we hebben niets te verliezen
Oke, maar om dan maar direct een pact met de duivel te sluiten....Maw. we hebben niets te verliezen
Sterker nog, volgens mij stond de fa uit beieren er in de 70ties niet echt rooskleurig voor........Laatst een interessant stukje gelezen over de vergelijking Alfa en BMW, half zeventiger jaren waren ze even groot, nu is BMW 30x of nog meer x groter en winstgevend....
Bugatti/Lamborghini/Alfa Romeo vind ik anders prima klinken hoor?Alfa / Fiat / Lancia / Maserati / Ferrari klink 1000 maal beter dan VW / Audi / Seat / Skoda / Alfa
Ach, dan moet je ook maar topic eigenaar worden?Poll toegevoegd
Heb je wel eens een VW of BMW uit die tijd gezien die niet roest? De VW Golf 1 was minstens net zo slecht als de Sud. Dus daar ligt het echt niet aan. Kijk eens heel simpel naar het modellen gamma van Alfa Romeo. Ze hebben geen fatsoenlijke gezinsauto te bieden. Evenmin hebben ze nog echt spannende auto's te bieden. De Mito en Giulietta zijn leuk, maar 2 modellen hebben is niet genoeg. Het gaat ook echt niet beter worden nu er steeds meer Chrysler binnen FIAT komt.Was Alfa vroeger zo goed dan?
De Alfa 's roesten al in de folder......Ik denk eerder dat dit het grootste probleem is geweest.
De hedendaagse waardebepaling van Alfa 's hebben nog steeds te kampen met de problemen uit die tijd.
Hierdoor heeft Alfa een flinke imago schade opgelopen dat het zelfs een wonder is dat het merk nog bestaat.
Logisch dat Fiat al zn geld niet heeft ingezet op Alfa, VW / Ford enz hadden hetzelfde gedaan.
Dat valt reuze mee, want zo wordt er niet gerekend. Grappen als een distributieriem-interval dat eerst 120.000km is en vervolgens stapsgewijs wordt teruggebracht naar 60.000km helpen je niet in de leasemarkt. Helemaal niet als diezelfde riem bij 55.000km zo maar de geest kan geven.Een Alfa in de lease??? nee die hebben een slechte restwaarde door het beroemde verleden.
Alsof moderne Alfa's niet roesten? Vind voor mij eens een 155 zonder roest die z'n hele leven in Nederland is geweest en ik prik er bijna zeker weten toch gaten in. Hetzelfde geldt voor de 145/146 en ook nog voor de 156/147 in een (te groot) aantal gevallen. Alfa's zijn de afgelopen 25 (en daarvoor eigenlijk ook wel) gemaakt als wegwerpprodukt wat 10 jaar mee moet gaan. VAG auto's gaan over het algemeen langer mee, hoewel de Golf 3 een slecht voorbeeld hiervan is.Was Alfa vroeger zo goed dan?
De Alfa 's roesten al in de folder......Ik denk eerder dat dit het grootste probleem is geweest.
De hedendaagse waardebepaling van Alfa 's hebben nog steeds te kampen met de problemen uit die tijd.